Szkolenie online

NOWOŚCI W LEX WAŻNE DLA JST - szkolenie dla pracowników JST z nowych zasobów serwisu oraz kluczowych funkcjonalności

NOWOŚCI W LEX WAŻNE DLA JST - szkolenie dla pracowników JST z nowych zasobów serwisu oraz kluczowych funkcjonalności
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Nowa kadencja Sejmu zapowiada wiele bardzo ważnych dla JST zmian legislacyjnych. Część z nich już znalazła swoje odzwierciedlenie w regulacjach, które dotykają istotnych zagadnień związanych z funkcjonowaniem jednostek samorządu terytorialnego. Kolejne, wręcz rewolucyjne zmiany są na etapach projektów legislacyjnych. Równocześnie na wdrożenie czekają obowiązki uchwalone w latach poprzednich. W efekcie obraz zmian w prawie kluczowych dla samorządów, jawi się jako pełna wątpliwości układanka. Niezmiennie, zadania nie ułatwia również tempo wprowadzanych zmian, zawiłość przepisów oraz krótki czas na prawidłowe dostosowanie się do zmian.
Skutecznym rozwiązaniem jest korzystanie z nowoczesnych narzędzi, które zarówno umożliwią dostęp do treści przepisów i pozwolą je uporządkować w czasie, ale także umożliwią ich właściwą interpretację.
Podczas szkolenia wskażemy Państwu kluczowe bieżące zmiany w prawie ważne dla JST, eksperckie materiały ułatwiające ich interpretację oraz wdrożenie w urzędzie.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

I Część: Omówienie nowości i kluczowych dokumentów w odniesieniu do poniższych zagadnień:
• obowiązków wynikających z tzw. e-doręczeń
• wdrożenia ochrony sygnalistów
• wdrożenia standardów ochrony małoletnich
• organizacji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3
• zapewnienia efektywnej organizacji pracy w JST
• zmian w wynagrodzeniach pracowników samorządowych
• wpływu systemu kaucyjnego na gminną gospodarkę odpadami komunalnymi
• sytuowania budynków na działce po sierpniowych zmianach RWT
• gospodarowania majątkiem trwałym w jednostkach budżetowych
• obowiązku szkolnego i obowiązku nauki uczniów z Ukrainy
• innych nadchodzących zmian.


II Część: Omówienie kluczowych funkcji serwisu – na praktycznych przykładach.
• Skróty i szybkie ścieżki dotarcia do krótkich, przystępnych interpretacji problemu, poradników, szkoleń, newsów i wzorów,
• Formy i zasady konsultacji z ekspertami merytorycznymi
• Praca z aktem prawnym i wersjami czasowymi aktu lub konkretnego przepisu.
• Automatyzację w zakresie informowania o pojawiających się zmianach w prawie (alerty przychodzące na skrzynkę e-mail!),
• Zapisywanie kluczowych dokumentów w Aktówce i współdzielenie katalogów ze współpracownikami (funkcja LEX Cloud),
• Usprawnienia w dotarciu do często poszukiwanych zasobów np. samodzielne tworzenie indywidualnych paneli na pulpicie LEX zawierających kluczowe i często przeglądane zbiory dokumentów przez danego użytkownika,
• Automatyzację w zakresie dotarcia do nowych dokumentów w LEX pod kątem wybranego problemu (aktualizujące się listy wynikowe złożone np. z poradników, szkoleń czy też pytań innych użytkowników do wybranego problemu, a nie tylko jednego przepisu).
• Zegar Legislacyjny - unikatowa funkcjonalność pomagająca śledzić aktualność podstaw prawnych wykorzystanych w aktach prawa miejscowego.

Prelegenci

Prelegenci

Ewa Pomian - Jażdżewska

Ekspert w zakresie posługiwania się systemami informacji prawnej. Trener z wieloletnim doświadczeniem w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń biznesowych, produktowych oraz tworzeniu systemów rekrutacji, selekcji  i oceny kadr. Obecnie pełni funkcję trenera w Wolters Kluwer Polska, gdzie wspiera siły sprzedaży w rozwoju efektywności oraz prowadzi cykl webinarów dla użytkowników serwisów LEX. Wykłada także na Uniwersytecie Warszawskim.

 

Bartosz Starczewski

Prawnik, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego. Od 2003 r. współpracuje z Wolters Kluwer Polska przede wszystkim rozwijając produkty dedykowane administracji samorządowej. Obecnie na stanowisku Senior Product Manager opiekuje się produktami LEX Administracja i LEX Urząd.

Rafał Bułach

Prawnik, absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Europejskiego Viadrina we Frankfurcie nad Odrą i Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Od 2006 r. współpracuje z Wolters Kluwer Polska. Obecnie na stanowisku Product Manager opiekuje się produktami LEX Administracja i LEX Urząd.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

3 października 2024r. o godz. 10:00

 

Szkolenie potrwa ok 90 minut.

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 9:00 w dniu szkolenia.​

 

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX (przycisk Zaloguj się na górze tej strony).
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie.
  3. Po zapisaniu się otrzymasz na maila podanego podczas zapisu e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM oraz otwarte porty 1935, 443 i 80
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki Chrome lub Mozilla Firefox.

 

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com