Szkolenie online

Progman Majątek Web: ewidencja danych i inwentaryzacja

Progman Majątek Web: ewidencja danych i inwentaryzacja
Szkolenie dedykowane jest dla wszystkich tych z Państwa, którzy odpowiedzialni są za ewidencję i inwentaryzację majątku jednostki. Podczas webinarium, w usystematyzowany sposób, dowiedzą się Państwo jak prawidłowo gromadzić dane o poszczególnych składnikach majątku za pomocą systemu Progman Majątek Web.
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Progman Majątek Web zapewnia w pełni automatyczne przygotowanie i rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia. Umożliwia także prowadzenie ewidencji oraz amortyzacji składników majątku oraz sprawne zarządzanie posiadanymi aktywami.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

1. Definiowanie słowników: Grupy wyposażenia, Umiejscowienie, Osoby odpowiedzialne, itp.

 

2. Określenie stylu numeru inwentarzowego.

 

3. Kryteria podziału majątku będącego w dyspozycji jednostki.

 

4. Zasady wprowadzania niskocennych elementów majątku jednostki do kartoteki wyposażenie:

a) ewidencja ilościowa i ilościowo-wartościowa,

b) zasady przygotowania typowych dokumentów związanych z obrotem składników majątku,

c) sposoby przygotowania zestwień.

 

5. Sposoby ewidencjonowania środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych:

a) wycena majątku trwałego,

b) klasyfikacja środków trwałych a stawki amortyzacyjne,

c) dokumentowanie ruchu w majątku trwałym - zasady sporządzania typowych dokumentów związanych z obrotem środkami trwałymi (OT, LT, PT), protokołów i innych,

d) zasady ewidencjonowania zmiany wartości, stawki amortyzacyjnej środków trwałych.

 

6. Sposoby znakowania majątku jednostki.

 

7. Zasady przeprowadzania inwentaryzacji:

 

a) pojęcie, sposoby i terminy prowadzenia inwentaryzacji składników majatku trwałego i wyposażenia,

b) przygotowanie dokumentacji (zarządzanie, harmonogram prac, oświadczenia osób itp.),

c) metody prawidłowej inwentaryzacji (komisje inwentaryzacyjne, osoby ospowiedzialne itp.),

d) tworzenie arkuszy spisu z natury,

e) rozliczanie niedoborów i nadwyżek poinwentaryzacyjnych.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Klienci posiadający aktywny Pakiet Infolinii mogą skorzystać ze szkolenia bezpłatnie w ramach dostępnego limitu webinariów. W tym celu należy zwrócić się o nadanie kodu dostępu drogą mailową na adres: szkolenia.progman@wolterskluwer.pl. W treści wiadomości prosimy o podanie numeru ID Klienta.

 

Instrukcja uzyskania bezpłatnego dostępu do szkolenia online.

 

Aby móc komfortowo korzystać ze szkoleń online zalecamy korzystanie z następującego sprzętu:

  • Komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4, 2GB pamięci RAM oraz otwarte porty 1935, 443 oraz 80
  • Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s - dla zapewnienia stabilności połączenia zalecamy użycie standardowego kabla ethernet (sprawdzić prędkość można za pomocą testera (link)
  • Aktualna wersja przeglądarki (zalecamy Mozilla Firefox, Google Chrome, Internet Explorer) 
  • Zalecamy korzystanie z zestawu słuchawkowego, który umożliwi lepszą jakość odbioru wypowiedzi prowadzącego.

 

 

Kontakt

Kontakt

Kontakt w sprawie szkolenia:

Rafał Rymkiewicz

tel. +48 516 005 818

rafal.rymkiewicz@wolterskluwer.com

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:
Rafał Rymkiewicz, tel. +48 516 005 818, rafal.rymkiewicz@wolterskluwer.com

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia online:
magdalena.karasek@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com