Dyrektor Strategii, Business Development and Marketing. Członek Zarządu Wolters Kluwer Polska.
Nieprzerwanie związana z firmą od 2000 r. Na pierwszym etapie swojej pracy kierowała m.in. zespołami redakcyjnymi zapewniając wysoki standard i zakres merytoryczny oferty wydawniczej. Od 2008 r. odpowiedzialna za rozwój biznesowy oferty produktowej skierowanego do kancelarii prawnych, administracji oraz instytucji publicznych. W następnych latach rozszerzyła zakres swojej odpowiedzialności na pozostałe segmenty rynku, do których skierowana jest oferta Wolters Kluwer Polska. Od 2012 roku obecna w Zarządzie Wolters Kluwer Polska.
Odpowiada za wdrażanie strategii Wolters Kluwer w Polsce i jej spójność z celami dywizji LR. Opowiada za cele budżetowe firmy oraz transformację produktową na wszystkich rynkach. Łączy rolę lidera z efektywnym zarządzaniem zespołem managerów odpowiedzialnych za rozwój rynków Public, Legal & Corporate oraz za Dział Marketingu.
Kierowała akwizycją LexisNexis przez Wolters Kluwer w Polsce. Zainicjowała powstanie serwisu informacyjnego Prawo.pl oraz nadal odpowiada za jego rozwój. Aktywna strukturach Legal Regulatory: Strategy Leads i Marketing Directors. Wraz z kierowanymi przez nią zespołami była laureatką wyróżnień w obszarach marketingu, digital marketingu i sprzedaży w Wolters Kluwer.
Ukończyła studnia na Wydziale Prawa i Administracji na Uniwersytecie Jagiellońskim. Jest również absolwentką studiów Executive MBA (EMBA) na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego (akredytacje AACSB, AMBA, EQUIS).
Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!
Ogólna infolinia: 801 04 45 45
Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com
Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl
Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com