Odpowiada za ewolucję zatrudnienia i kosztów pracy, zmiany organizacyjne, narzędzia i procesy HR oraz obsługę pracowników przez centrum kontaktów i administrację kadrową.
Jego największym wyzwaniem jest pogodzenie dwóch priorytetów: redukcji kosztów oraz satysfakcji pracowników z pracy. Towarzyszy temu konieczność dostosowania organizacji i procesów HR do obsługi organizacji kilkunastotysięcznej rozproszonej geograficznie na terenie całej Polski. Zapewnienie wszystkim pracownikom równego dostępu obsługi HR wymaga przebudowy procesów, myślenia „po pierwsze on-line”, a przede wszystkim automatyzacji umożliwiającej obsługę zdalną i samoobsługę.
Związany z grupą Orange od 2002, w którym przeszedł od zarządzania portfelem projektów transformacyjnych do HR. Wcześniej pracował w branży konsultingowej. Jest absolwentem ekonomii KUL oraz zarządzania Strathclyde University.
Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!
Ogólna infolinia: 801 04 45 45
Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com
Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl
Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com