Katarzyna Saganowska

Prawiczka, ekspertka w obszarze risk i compliance

W swojej karierze zawodowej jest odpowiedzialna za tworzenie i zapewnienie procesów oraz procedur w obszarze ryzyka i zgodności w ramach struktur regionalnych i globalnych międzynarodowych organizacjach.  Jako Globalny Dyrektor ds. Ryzyka i Compliance odpowiadała za zapewnienie zgodności w procesach KYC, KYB, KYS, procesie screening’u oraz analizie ryzyka sankcyjnego w Grupie TMF, w ponad 80 jurysdykcjach, zarządzając 50 osobowym zespołem specjalistów, ekspertów i kierowników. Koncentrując się jednocześnie na wspieraniu właściwej kultury zgodności w zakresie analizy ryzyka z obszarów: AML, Sankcji, Konfliktu Interesów (COI), Przeciwdziałaniu Korupcji (ABC), Ochronie reputacji, Whistleblowing’u, analizy ESG i innych typowych dla sektora usług outsourcing'u. Swoje doświadczenie w zakresie obszaru zgodności regulacyjnej i oceny ryzyka, budowa także w branży logistycznej (Grupa DSV) i branży nieruchomości  (Grupa JLL), gdzie również odpowiadała za analizie ryzyka i zapewnieniu zgodności oraz nadzorowała zespoły ds. Ryzyka i Compliance. 

Jest aktywnym wykładowcą studiów podyplomowych na Akademii Leona Koźmińskiego oraz trenerem w Instytucie Compliance oraz Centrum Szkoleń Langas. Autorka wielu artykułów, w których chętnie dzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat trendów w obszarze compliance oraz istotnych zmian regulacyjnych. 

Absolwentka: Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, Podyplomowych Studiów Zarządzania Projektami (Szkoła Główna Handlowa), Podyplomowych Studiów Polityki Compliance w Organizacji, Podyplomowych Studiów LLM Międzynarodowego Prawa Handlowego (Akademia Leona Koźmińskiego) oraz Executive Master in Business Administration (Akademia Leona Koźmińskiego). 

W 2022 założyła firmę doradczo-szkoleniową Make Your Compliance Easier aby wspierać organizacje w projektowaniu i wdrażaniu systemów zarządzania zgodnością i wspólnie z klientami budować odporność organizacji na czynniki ryzyka typowe dla obszaru ich działaności biznesowej. 

Mogą Cię również zainteresować

Możliwe terminy i miejsca:
10:00-11:00
11/12/25
Możliwe terminy i miejsca:
10:00-12:00
18/12/25

Opinie Klientów

Dyrektor Muzeum
Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau
vote vote vote vote vote
Szkolenie zrealizowane zostało z należytą starannością. Poruszone zagadnienia zostały przedstawione w profesjonalny sposób, spełniający oczekiwania uczestników.
Dyrektor Gimnazujm
Miejskie Gimnazjum w Zielonce
vote vote vote vote vote
Szkolenie przeprowadzone zostało sprawnie z wykorzystaniem prezentacji. Prowadząca wyczerpująco odpowiadała na zadane w trakcie spotkania pytania. Udzieliła również praktycznych wskazówek dotyczących sporządzania dokumentacji w zakresie polityki bezpieczeństwa informacji.
Sekretarz M.st. Warszawy
Urząd M.st. Warszawy
vote vote vote vote vote
Szkolenia zostały przeprowadzone w sposób profesjonalny z należytą starannością. Usługa została wykonana terminowo i rzetelnie, zgodnie z naszymi zaleceniami oraz zachowaniem należytej zawodowej starnności. Wykładowca wykazał się dużą wiedzą oraz umiejętnością ciekawego przekazywania tej wiedzy słuchaczom z wyczuleniem na ich indywidualne potrzeby.
Kierownik Departamentu Szkoleń
KRUK SA
vote vote vote vote vote
Warsztat był dopasowany do naszych potrzeb i pomógł w zdobyciu i uzupełnieniu wiedzy na temat zasad przetwarzania danych osobowych. Polecamy firmę Wolters Kluwer SA jako ekspertów w obszarze szkoleń prawnych.
Dyrektor Departamentu Administracyjnego MON
Ministerstwo Obrony Narodowej
vote vote vote vote vote
Szkolenie zostało zrealizowane z należytą starannością. Na szczególne podkreślenie zasługuje wysoka jakość organizacyjnej strony szkolenia oraz materiałów dydaktycznych. Uczestnicy ocenili szkolenie jako interesujące i profesjonalne. Program szkolenia cechował się wysokim poziomem merytorycznym, zaś wykładowca wykazał bardzo duże zaangażowanie

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com