Globalny dyrektor w Hay Group UK. Pomaga firmom reagować na zmiany na rynku za pomocą narzędzi komunikacji i angażowania pracowników. Ekspert w zakresie komunikacji i zaangażowania pracowników. Współpracuje z liderami nad poprawą efektywności w ich organizacjach. Pomaga klientom myśleć o roli menedżerów w wynikach osiąganych przez firmy. Ponadto jest aktywnie zaangażowany w programy rozwoju przywództwa. Autor wielu publikacji i gość licznych konferencji poświęconych przywództwu i zarządzaniu talentami.
Stephen Welch rozpoczął swoją karierę w 1989 roku, pomagając rządowi kanadyjskiemu poprawić komunikację z kluczowymi interesariuszami. Od tego czasu pracował w MCA, gdzie wspierał klientów w dopasowywaniu zespołów do strategii biznesowych, w firmie Echo Research, a także w Mori. Pracę w Hay Group rozpoczął w 2002 roku w oddziale Hay Group Insight, zajmującym się badaniami efektywności i zaangażowania pracowników. Po trzech latach został Dyrektorem w biurze Hay Group w Londynie i do dziś zajmuje to stanowisko. Obecnie jest jedną z niewielu osób należących jednocześnie do Towarzystwa Badań Rynku i Chartered Institute of Public Relations, dzięki czemu posiada interdyscyplinarną wiedzę na styku badań i public relations.
Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!
Ogólna infolinia: 801 04 45 45
Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com
Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl
Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com