Szkolenie online

Praktyczny Excel w księgowości i biurze rachunkowym - techniki wspomagające analizę danych biznesowych

Praktyczny Excel w księgowości i biurze rachunkowym - techniki wspomagające analizę danych biznesowych
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które zamierzają podnieść swoje umiejętności w zakresie analizy danych w programie Microsoft Excel, co jest niezwykle przydatne dla tworzenia raportów i zestawień w Excelu i jest niezbędne w wielu dziedzinach biznesowych, takich jak finanse, marketing, zarządzanie zasobami ludzkimi, logistyka, księgowość, kadry i płace i inne. Zajęcia prowadzone w konwencji warsztatów komputerowych bazują na bogatym zestawie praktycznych ćwiczeń przygotowanych przez trenera. W trakcie szkolenia uczestnicy zapoznają się m. in. z tworzeniem i wykorzystaniem tabel danych w Excelu, wielopoziomową analizą danych, konsolidacją danych, zastosowanie narzędzia „Szukaj wyniku” czy zastosowaniem zaawansowanego „Formatowania warunkowego” do oznaczania danych w komórkach i wierszach.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

1. Tworzenie i wykorzystanie tabel danych w Excelu

1.1.   Dane zgrupowane w tabeli danych

1.2.   Zmiana parametrów tabeli danych

1.3.   Odwołania do danych zgrupowanych w tabeli danych spoza tabeli danych

1.4.   Odwołania do danych zgrupowanych w tabeli danych wewnętrznie

1.5.   Edycja tabeli danych

1.6.   Konwersja tabeli danych na dane niewyodrębnione

1.7.   Funkcje bazodanowe przy analizie danych zgrupowanych w tabelach danych

2. Wielopoziomowa analiza danych

2.1.   Wykorzystanie list danych w ramach narzędzia „Poprawności danych” do wyodrębniania danych spełniających określone parametry

2.2.   Tworzenie zakresu 1-wymiarowego

2.3.   Tworzenie zakresów 2-wymiarowych

2.4.   Odwołania do wyboru w polu listy oparte na funkcjach logicznych

3. Konsolidacja danych

3.1.   Omówienie narzędzia „Konsolidacji danych”

3.2.   Konsolidacja danych – przykład zsumowań kwartalnych

4. Inne techniki wspomagające analizę danych

4.1.   Zastosowanie narzędzia „Szukaj wyniku” do znajdowania rezultatów typu: „od netto do brutto” i „od brutto do netto”

4.2.   Zastosowanie makrodefinicji do grupowania danych według kolorów użytej czcionki

4.3.   Zastosowanie zaawansowanego „Formatowania warunkowego” do oznaczania danych w komórkach i wierszach

 

W ramach szkolenia zapoznasz się i przećwiczysz razem z trenerem:

  • tworzenia i wykorzystania tabel danych w Excelu,
  • edycji i odwołań do danych zgrupowanych w formie tabel danych,
  • tworzenia zestawów danych opartych na zakres 1- i 2-wymiarowych,
  • wykorzystania konsolidacji danych do tworzenia raportów danych,
  • wykorzystania narzędzia „Szukaj wyniku”,
  • zaawansowanego wykorzystania „Formatowania warunkowego” i makrodefinicji przy oznaczaniu danych.

 

Szkolenie jest kierowane do:

  • pracowników biur rachunkowych z działów księgowości, finansów, rachuby i płac,
  • pracowników biur rachunkowych oddelegowanych do tworzenia raportów finansowo-księgowych,
  • pracowników działów księgowości, rachuby, finansów i administracji biurowej,
  • kontrolerów danych księgowo-finansowych.

 

Udział w zajęciach jest rekomendowany głównie księgowym i pracownikom działów finansowych, ale osoby z innych działów również mogą rozszerzyć posiadaną wiedzę.

Od uczestników szkolenia wymagana jest podstawowa wiedza z zakresu obsługi arkusza kalkulacyjnego. Sprawdź czy odpowiesz pozytywnie na pytania:

  • potrafię zaznaczyć komórki, wiersze i kolumny,
  • potrafię skopiować komórki,
  • rozumiem proste odwołania do komórek, np. =A5,
  • umiem przełączyć się między arkuszami,
  • potrafię sumować dane w komórkach,
  • umiem zmienić format danych, np. na dane liczbowe, księgowe, procenty.

Prelegenci

Prelegenci

Maciej Derwisz

Doświadczony wykładowca ukierunkowany na nowoczesne formy szkolenia oparte na dydaktyce w formie case-study i wykorzystaniu potencjału intelektualnego uczestników kursów (tzw. szkoła fińska).

Rachunkowość studiował w SGPiS obecnie Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Wykłada i praktykuje księgowość, jest pasjonatem rachunkowości finansowej, zarządczej i podatkowej.

Działalność szkoleniową zajmuje się prawie od 30 lat.

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu: księgowości na wszystkich poziomach zaawansowania, płac ze szczególnym uwzględnieniem konstrukcji i wyliczeń list płac oraz z obsługi programu Excel zarówno dla osób o szerokim spectrum zainteresowania, jak i ukierunkowanego tematycznie, np. Excel dla działów księgowych, finansowych czy płacowych.

Specjalizuje się również w opracowywaniu i programowaniu specjalistycznych programów dla działów kadrowo – płacowych i księgowych. Jego kalkulatory płacowe wspomagają pracę pracowników w setkach przedsiębiorstw.

Wyszkolił setki a nawet tysiące specjalistów obecnie pracujących w finansach, rachunkowości czy płacach w mniejszych i większych przedsiębiorstwach, korporacjach, jednostkach budżetowych i samorządowych.

Organizator

Organizator

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. jest największym wydawcą publikacji prawniczych i biznesowych na rynku polskim. Od lat dostarcza najwyższej klasy wiedzę, nowoczesne rozwiązania, narzędzia i usługi dla profesjonalistów z branży prawniczej, podatkowej, biznesu, ochrony zdrowia, edukacji, administracji państwowej i samorządowej. Wspiera ich w podejmowaniu kluczowych decyzji tak by mogli działać pewnie i bez obaw. Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu Wolters Kluwer – globalnej i wiodącej firmy wydawniczej i dostawcy usług informacyjnych.  

 

W ofercie wydawnictwa Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. znajdują się produkty elektroniczne, książki i czasopisma jak również szkolenia online i konferencje.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

Szkolenie odbędzie się 14 listopada 2024r. o godz. 10:00. Potrwa 90 minut.

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 9:00 w dniu szkolenia.​

Mail z linkiem do szkolenia zostanie wysłany na dzień przed i w dniu szkolenia.

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX (przycisk Zaloguj się na górze tej strony).
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie mailem i danymi do których jest przypisana licencja Lex.
  3. Po zapisaniu się otrzymasz e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki CHROME lub Mozilla Firefox.

 

Po szkoleniu

Nagranie webinaru będzie bezpłatnie dostępne w Twoim produkcie LEX. Aby je obejrzeć, kliknij w kategorię Zasoby (menu po lewej stronie ekranu głównego LEX). Następnie wybierz Komentarze i publikacje. Odnośnik do nagrań to kategoria Szkolenia online.

 

 

Dla kogo szkolenie

Dla użytkowników LEX

Szkolenie jest bezpłatne dla klientów, którzy posiadają jeden z poniższych programów LEX:

 

Ksiegowość Standard/Optimum/Premium

Finanse Premium

 

Sprawdź, czy posiadasz jeden z tych produktów. Zaloguj się do LEX i wybierz kategorię Mój LEX w menu po lewej stronie ekranu głównego. Po kliknięciu wyświetli Ci się nazwa produktu/ów LEX, którego jesteś użytkownikiem.

 

Osoby niebędące naszymi klientami (płatne szkolenia)

Jeśli nie jesteś użytkownikiem LEX, serdecznie zapraszamy do płatnego udziału w szkoleniu. Wystarczy, że zapiszesz się na tej stronie, a następnie zapłacisz za szkolenie metodą Dotpay- jedyna metoda płatności za szkolenie jaką realizujemy (kliknij w czerwoną ramkę na górze tej strony). Zapraszamy!

 

Organizatorzy i partnerzy

Organizator

Informacje o cenie i terminach

Cena szkolenia:
99,00 zł/ os netto ( 121,77 zł/os brutto )
Termin i miejsce:
Wkrótce nowe terminy
Czas trwania:
90 minut

Zgłoszenia

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com