Konferencja

III Konwent Prawa Pracy

III Konwent Prawa Pracy
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Ze względu na duże zainteresowanie 3 Konwentem Prawa Pracy (KKP), dotyczącym najnowszych zmian w czasie pracy, które weszły w życie 23 sierpnia 2013r., postanowiliśmy rozszerzyć wybrane zagadnienia na dodatkowych Warsztatach, które odbędą się 5 grudnia w Warszawie.

Tylko praktyka.

Bloki tematyczne warsztatów zostały wybrane z zagadnień, które wzbudziły największe zainteresowanie bądź wątpliwości uczestników 3 KKP. Pełna informacja w zakładce Program.

  • zasady udzielania urlopów rodzicielskich
  • zasiłek macierzyński po wprowadzeniu urlopów rodzicielskich
  • rozliczanie czasu pracy z uwzględnieniem zmian
  • wydłużenie okresu rozliczeniowego i sporządzanie rozkładów czasu pracy

Stoliki eksperckie.

Zapewniamy możliwość indywidualnych konsultacji z naszymi ekspertami podczas całych warsztatów w ramach tzw. stolików eksperckich.

Szczegóły konferencji

Program

Program

Warsztaty "Zmiany w czasie pracy"  -  Warszawa 05.12.2013r. 

Indywidualne konsultacje z ekspertami podczas całych Warsztatów.

 
 09.00 - 10.30

 Zasady udzielania urlopów rodzicielskich  -  Maria Sobieska

  • Komu przysługuje urlop rodzicielski? Pracownikom, zleceniobiorcom, zatrudnionym na umowę o dzieło, przedsiębiorcom?
  • Kiedy należy złożyć wniosek oraz jakie dokumenty dołączyć (również do wypłaty zasiłku macierzyńskiego)
  • Co zrobić, gdy pracownik nie złoży wniosku o dodatkowy urlop macierzyński lub urlop rodzicielski w ustawowym terminie?
  • Czy pracownik może zrezygnować z części rozpoczętego już urlopu rodzicielskiego?
  • Czy urlop rodzicielski można wykorzystywać w dniach?
  • Czy można pracować na dodatkowym urlopie macierzyńskim lub rodzicielskim?
  • Czy w trakcie urlopu rodzicielskiego można pracować w ramach umowy zlecenie lub umowy o dzieło?
  • Czy kobieta zatrudniona na umowę o pracę na czas określony ma prawo do urlopu macierzyńskiego, dodatkowego urlopu macierzyńskiego lub rodzicielskiego, jeżeli umowa kończy się przed porodem lub już w trakcie urlopu?
  • Czy za czas urlopu macierzyńskiego, dodatkowego urlopu macierzyńskiego oraz rodzicielskiego przysługuje urlop wypoczynkowy?
  • Czy kobieta, która urodzi dziecko na urlopie wychowawczym, ma prawo do zasiłku za 18 tygodni urlopu macierzyńskiego, czy za pełne 20 tygodni?
 10.30 - 10.40  Przerwa
 10.40 - 12.10

 Zasiłek macierzyński po wprowadzeniu urlopów rodzicielskich  -  Maria Sobieska

  • Kiedy przysługuje zasiłek macierzyński w wysokości 80%, a kiedy w wysokości 100 i 60% i od czego ta wysokość zależy?
  • W jaki sposób ustalić zasiłek macierzyński za okres nowego urlopu rodzicielskiego?
  • Jaki wpływ ma terminu złożenia wniosku o urlop rodzicielski na wysokość zasiłku macierzyńskiego?
  • Jak wyrównać wysokość zasiłku macierzyńskiego w przypadku rezygnacji z urlopu rodzicielskiego?
  • Jak ustalić wysokość zasiłku macierzyńskiego w przypadku rezygnacji z urlopu przez matkę i dalszego korzystania przez drugiego z rodziców?
  • Jakie dokumenty
  • Co się zmieniło w wypełnianiu dokumentów ubezpieczeniowych?
 12.10 - 12.40  Lunch
 12.40 - 14.10

 Rozliczanie czasu pracy z uwzględnieniem zmian  -  Anna Telec

  • Czy ewidencję czasu pracy należy prowadzić dla każdego pracownika?
  • Kiedy następuje przekroczenie średniotygodniowej normy czasu pracy?
  • Jak rekompensować czasem wolnym pracę w nadgodzinach?
  • Kiedy pracownik może odebrać czas wolny za nadgodziny?
  • Czym są czarne dziury, jak zakwalifikować dodatkową pracę w takim czasie i jak za nią zapłacić?
 14.10 - 14.20  Przerwa
 14.20 - 16.10

 Wydłużenie okresu rozliczeniowego i sporządzenie rozkładów czasu pracy  -  Magdalena Rycak

  • Co daje pracodawcy tzw. uelastycznienie czasu pracy?
  • W jaki sposób wydłużać okres rozliczeniowy?
  • Czy gwarancję wynagrodzenia w wysokości minimalnej pracownik otrzymuje jedynie w przypadku, gdy w danym miesiącu nie wykonuje pracy wcale, czy również gdy wykonuje w danym miesiącu pracę jedynie w wymiarze kilku lub kilkunastu godzin?
  • Jakie obowiązki ciążą na pracodawcy w związku ze sporządzaniem rozkładów czasu pracy?
  • Kiedy nie trzeba sporządzać rozkładów czasu pracy?
  • Czy można zmieniać rozkłady czasu pracy, np w przypadku urlopów na żądanie czy zwolnień lekarskich pracowników?
  • Jak ekonomicznie planować czas pracy?
  • Jak planować czas pracy aby zachować odpoczynek dobowy i tygodniowy w różnych konfiguracjach zmian?
  • Jak przesuwać pracownika na inną zmianę, aby nie naruszać doby pracowniczej i nie powstawały nadgodziny?
 
 
3 Konwent Prawa Pracy  -  Warszawa 09.10.2013r.
 

08.15 - 09.00

Rejestracja gości

09.00 - 09.30

Otwarcie konferencji 

09.30 - 10.00

Innowacyjność w systemach wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych - najnowsze trendy

Michał Grzybowski - ekspert EY

10.00 - 10.15 Przerwa, stoliki eksperckie
  Kadry i płace Czas pracy

Delegacje, świadczenia, optymalizacja wynagrodzeń

10.15 - 11.05

Urlopy rodzicielskie w nowej odsłonie - zasady udzielania Maria Sobieska

Zmiany w czasie pracy uchwalone przez Sejm 12 lipca 2013 r. Joanna Kaleta

Świadczenia rzeczowe – cz.1

Prelegent:Przemysław Karwacki, Rafał Tołwiński

11.05 - 11.55 Zasiłek macierzyński po wprowadzeniu urlopów rodzicielskich Maria Sobieska

Zasady wprowadzania maksymalnie 12-miesięcznego okresu rozliczeniowego i konsekwencje jego wdrożenia Iwona Jaroszewska-Ignatowska

Jak efektywnie wynagradzać menedżerów i zarząd

Prelegent: Witold Widurek, Jan Kondrusik

11.55 - 12.10 Przerwa kawowa, stoliki eksperckie
12.10 - 13.00

Rozliczanie podróży służbowych - pół roku obowiązywania nowych przepisów - pytania i wątpliwościMałgorzata Skibińska

Nowe zasady sporządzania rozkładów czasu pracy Anna Telec

Świadczenia pracownicze - cz. 2

Prelegent: Rafał Tołwiński, Tomasz Socha

13.00 - 13.50

Wystawianie świadectw pracy w przypadku umów terminowychMaria Sobieska

Czas pracy niepełnoetatowców i osób niepełnosprawnych

Podróż służbowa a oddelegowanie - zróżnicowanie konsekwencji
podatkowych i ZUS

Prelegent: Eliza Skotnicka, Patycja Zalasińska

13.50 - 14.20 Przerwa kawowa, stoliki eksperckie
14.20 - 15.10 Mediacje pracownicze Marta Dubielis

Kierowca na działalności jak pracownik - czas pracy kierowców po zmianachŁukasz Prasołek

Optymalizacja wynagrodzeń menedżerów

Prelegent:Katarzyna Tomalak, Karol Raźniewski

15.10 - 16.00

Zwolnienia grupowe - jak zgodnie z prawem przeprowadzić redukcję zatrudnienia Janusz Żołyński

Rozliczanie czasu pracy z uwzględnieniem zmian wprowadzonych ustawą z dnia 12 lipca 2013 r. Piotr Wojciechowski

Konsultacje 
z ekspertami EY

16.00 - 16.10 Rozwiązanie konkursu i zakończenie konferencji

 

Prelegenci

Prelegenci

Małgorzata Skibińska

Specjalista z zakresu prawa pracy, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie. Ukończyła Studia Master of Business Administration, walidowane przez RSM Erasmus University oraz studia podyplomowe z zakresu Ubezpieczeń Społecznych oraz Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Posiada ponad 10 letnie doświadczenie w zakresie zarządzania zespołami pracowników, w tym ponad 7 lat doświadczenia w zakresie prawa pracy. W latach 2003-2009 pełniła funkcję dyrektora personalnego w firmie ubezpieczeniowej. Uczestniczyła w realizacji projektów związanych z wdrażaniem systemu ocen pracowniczych, doskonaleniem sytemu wynagrodzeń w tym motywacyjnych systemów wynagrodzeń oraz tworzeniem pracowniczego programu emerytalnego. Poza szeroko rozumianym prawem pracy posiada doświadczenie w zakresie współpracy z agencjami pracy tymczasowej, firmami outsourcingowymi oraz firmami szkoleniowymi. Zdobyte doświadczenie pozwala jej na stosowanie przepisów prawa pracy z uwzględnieniem potrzeb biznesowych danego zakładu pracy. Autorka licznych opinii, opracowań oraz regulaminów z zakresu prawa pracy.

Maria Sobieska

Ekspert z zakresu prawa pracy, płac i ubezpieczeń społecznych. Absolwentka Wyższej Szkoły Handlu i Prawa na Wydziale Prawa . Wieloletni praktyk, posiada ponad dziesięcioletni staż pracy w dużych międzynarodowych korporacjach, w tym również outsourcingu -w zakresie dostarczania i realizowania usług kadrowo-płacowych. W zakresie swoich dotychczasowych obowiązków osoba odpowiedzialna za tworzenie opinii prawnych i doradztwo wewnętrzne w bieżących sprawach z zakresu twardego HR ale też praktyczne wykonywanie zadań z tego obszaru. W swojej karierze realizowała projekty wdrożenia i obsługę systemów kadrowo płacowych i tworzenia koncepcji tych systemów pod kontem rozwiązań prawnych z uwzględnieniem potrzeb wewnętrznych klienta. Chętnie wykorzystuje zdobyte doświadczenie i wykształcenie do tworzenia opinii , komentarzy i porad prawnych, co powoduje że stają się one żywym odzwierciedleniem problemów z jakim służby HR stykają się w swojej codziennej pracy. Ekspert Centrum Pomocy Profesjonalisty Wolters Kluwer.

Anna Telec

Radca prawny. Doświadczony wykładowca prawa pracy ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień i problemów związanych z czasem pracy. Prowadziła szkolenia sędziów, asystentów, aplikantów sądowych, pracowników działów personalnych i HR. Była także wykładowcą w Wyższej Szkole Humanistycznej w Pułtusku, a obecnie wykłada w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie. Autorka licznych publikacji z zakresu prawa pracy. Członek Stowarzyszenia Prawa Pracy.Prowadzi wykłady dla aplikantów radcowskich OIRP w Warszawie z zakresu prawa pracy. Ukończyła Wydział Prawa Uniwersytetu Łódzkiego. Były wieloletni sędzia Sądu Okręgowego w Warszawie odwoławczego Wydziału Pracy. Założycielka Kancelarii Prawa Pracy specjalizującej się w szeroko pojętej problematyce prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. 

Organizator

Organizator

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. jest największym wydawcą publikacji prawniczych i biznesowych na rynku polskim. Od lat dostarcza najwyższej klasy wiedzę, nowoczesne rozwiązania, narzędzia i usługi dla profesjonalistów z branży prawniczej, podatkowej, biznesu, ochrony zdrowia, edukacji, administracji państwowej i samorządowej. Wspiera ich w podejmowaniu kluczowych decyzji tak by mogli działać pewnie i bez obaw. Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu Wolters Kluwer – globalnej i wiodącej firmy wydawniczej i dostawcy usług informacyjnych.  

 

W ofercie wydawnictwa Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. znajdują się produkty elektroniczne, książki i czasopisma jak również szkolenia online i konferencje.

Partnerzy

Partnerzy

EY

Firma EY jest globalnym liderem w zakresie usług podatkowych, prawnych, audytorskich, transakcyjnych i doradczych. W ramach doradztwa podatkowego i prawnego świadczymy usługi m.in. z zakresu podatku dochodowego od osób fizycznych, systemów wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych, delegowań, a także prawa pracy.

Nasi eksperci pomagają klientom m.in. w planowaniu polityki wynagrodzeń, opracowywaniu systemów wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych, optymalizowaniu wynagrodzeń kadry menedżerskiej, audycie HR, doradztwie PIT i ZUS. Wspierają także firmy zagraniczne i ich pracowników w ustalaniu obowiązków podatkowych w ramach programów mobilności. Doradcy EY wspierają klientów w czasie kontroli podatkowych i ZUS, pomagają w budowaniu strategii na wypadek ewentualnych sporów, reprezentują podatników przed sądami administracyjnymi.

Prawnicy z Kancelarii Prawnej EY Law doradzają we wszystkich aspektach prawnych związanych z zatrudnianiem pracowników i współpracowników.  Nasze doświadczenia obejmują m.in.  projektowanie umów o pracę i dot. cywilnoprawnych form zatrudnienia, dokumentacji w zakresie stosunku pracy, porady i dokumentację w zakresie delegowania pracowników, legalizacji pracy i pobytu obcokrajowców. Projektujemy wewnątrzzakładowe regulacje prawne, kodeksy etyki i polityki, doradzamy w zakresie zbiorowych stosunków pracy.
W 2013 roku Dział Doradztwa Podatkowego EY został uznany za Największą Firmę Doradztwa Podatkowego wg przychodów w Rankingu "Rzeczpospolitej" oraz za Najlepszą Firmę Doradztwa Podatkowego w Rankingu "Dziennika Gazety Prawnej". Nasi eksperci zdobyli 8 indywidualnych wyróżnień, a czterech z nich zostało uznanych za najlepszych doradców podatkowych w Polsce w danej kategorii - m.in. podatki dochodowe oraz postępowania podatkowe i sądowe (ranking DGP, 2013).

Partnerzy merytoryczni

Serwis Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych

Serwis Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych to nowoczesna publikacja tworzona z myślą o Kadrowych. SPPiUS to narzędzia i wiedza, która pomaga radzić sobie z problemami kadrowymi i płacowymi. Gwarantuje szybki i niezawodny dostęp do informacji o zmianach w przepisach oraz o ich praktycznym znaczeniu i zastosowaniu.

Zawiera analizy praktycznych tematów, kompleksowy zbiór aktów prawnych z prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, aktywne wzory dokumentów, odpowiedzi na pytania użytkowników, stawki i wskaźniki, orzecznictwo sądów polskich i UE, stanowiska urzędów oraz kompleksowy pakiet informacji niezbędnych w pracy działu kadrowego.

W wersji on-line program jest aktualizowany codziennie.

Odwiedź stronę

LEX Navigator Prawo Pracy

LEX Navigator Prawo Pracy prezentuje najważniejsze i najczęściej stosowane procedury z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, BHP w formie interaktywnych diagramów. 
Schematy pokazują wariantowe scenariusze przebiegu postępowania, terminy do dokonania czynności procesowych oraz potencjalne reakcje innych uczestników postępowania (np. sądów, PIP, ZUS). Procedury są opatrzone autorskimi poradami oraz komentarzem eksperckim, orzecznictwem i podstawami prawnymi. 

Odwiedź stronę

Patroni medialni

Librandt Fostering Managers

Librandt fostering managers  to najbardziej doświadczona w Polsce firma działająca w obszarze rozwijania indywidualnych ścieżek karier managerów. Specjalizujemy się w rozwoju kompetencji managerskich i talentów, a także kompleksowym coachingu karier managerów i specjalistów. Dzięki naszym programom już ponad 16 500 managerów i specjalistów zdefiniowało na nowo swoje skuteczne „ja”, uwolniło swój potencjał i osiągnęło lepsze rezultaty. Fostering Managers oznacza nie tylko opiekę, ale przede wszystkim poczucie odpowiedzialności i naszą obietnicę partnerstwa w rozwoju managerów, talentów, budowaniu kompetencji i postaw. Głęboko wierzymy, że każdy pracownik ma potencjał do osiągania jeszcze lepszych rezultatów, a nasi Coachowie Kariery oraz wypracowane narzędzia skutecznie w tym wspierają. To dlatego Librandt jest partnerem managerów każdego szczebla na ich drodze rozwoju i zmian. Oprócz programów „szytych na miarę” potrzeb każdej organizacji prowadzimy również autorskie szkolenia otwarte "HR jako Coach Kariery" oraz „Manager jako Coach”, podczas których firma dzieli się swoim know-how i doświadczeniem związanym z zarządzaniem ścieżkami karier oraz rozwojem pracowników w formie praktycznych, 4-dniowych zajęć.

Stowarzyszenie Agencji Zatrudnienia

Stowarzyszenie Agencji Zatrudnienia (SAZ) to branżowa organizacja pracodawców zrzeszająca aktualnie ponad 60 firm wyspecjalizowanych w dostarczaniu wybranych usług HR:

  • rekrutacji do pracy w kraju i za granicą na różne szczeble organizacji
  • doradztwa personalnego
  • pracy tymczasowej i outsourcingu

Agencje członkowskie SAZ posiadają ponad 250 biur, oddziałów i przedstawicielstw na terenie całego kraju. W poprzednim roku ich Klientami było ponad 7000 przedsiębiorstw polskich i zagranicznych.

SAZ reprezentuje zarówno podmioty duże, ogólnokrajowe i międzynarodowe, jak i regionalne i lokalne, działające w kilku województwach lub mniejszych ośrodkach. Tak szeroki przekrój profili działalności Członków organizacji pozwala postrzegać kwestie środowiska usług HR w sposób kompleksowy.

Celem organizacji jest nie tylko wspomaganie i reprezentowanie członków oraz budowanie dobrego wizerunku branży, ale również kreowanie właściwego kierunku jej rozwoju, zgodnego z wymogami gospodarki oraz przepisami prawa.

W ramach SAZ funkcjonuje Komisja Etyki, której działania są ukierunkowane na utworzenie przejrzystych i jednolitych zasad funkcjonowania agencji zatrudnienia na rynku pracy oraz na rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy agencjami członkowskimi lub agencjami i ich Klientami.

Bardzo ważnym obszarem działalności naszej organizacji jest edukowanie i informowanie o zakresie usług agencji zatrudnienia jako podmiotów wprowadzających innowacyjne rozwiązania w zarządzaniu zasobami ludzkimi.

Z przyjemnością współpracujemy ze wszystkimi podmiotami na rynku pracy: przedsiębiorstwami, urzędami administracji rządowej i samorządowej, instytucjami rynku pracy, urzędami ochrony pracy oraz związkami zawodowymi, stowarzyszeniami i organizacjami, instytucjami propagującymi zasady społecznego zaangażowania biznesu.

Insty­tut Pracy i Spraw Soc­jal­nych

Insty­tut Pracy i Spraw Soc­jal­nych jest placówką naukowo-badawczą pode­j­mu­jącą prob­lemy pracy i poli­tyki społecznej w sposób inter­dyscy­pli­narny. Kierunki prac badaw­czych są dos­tosowane do bieżą­cych potrzeb poli­tyki społeczno-gospodarczej kraju. Nasze bada­nia w wielu dziedz­i­nach są prekur­sorskie. Pośród obszarów badaw­czych IPiSS wymienić można: anal­izy rynku pracy i efek­ty­wności instru­men­tów poli­tyki społecznej i poli­tyki rynku pracy, prog­nozę podaży i popytu na pracę w Polsce do roku 2010, bada­nia doty­czące pro­cesów migra­cyjnych, zatrud­nienia cud­zoziem­ców, społecznego ustroju pracy, zarządza­nia zasobami ludzkimi, sys­temów motywa­cyjnych, skutków inte­gracji Pol­ski z Unią Europe­jską w sferze rynku pracy i poli­tyki społecznej, zagad­nienia pracy i ubez­pieczeń społecznych.

Rekruter

Magazyn Rekruter powstał z myślą o wszystkich, którzy swoje zawodowe życie związali z branżą rekrutacyjną oraz szeroko pojętym zarządzaniem zasobami ludzkimi. Dotychczas brakowało na rynku tytułu, który w przejrzysty sposób przedstawiałby codzienną pracę ekspertów z branży oraz proponował rozwiązania, jakie mogą im ją ułatwić. Magazyn Rekruter oferuje im te możliwości dostarczając porcję wiedzy oraz platformę wymiany myśli. Będąc głosem rynku rekrutacyjnego, Magazyn pozostaje bezpłatny, a przez to dostępny dla każdego, w dowolnym miejscu i czasie.

GazetaPraca.pl

GazetaPraca.pl to serwis z ofertami pracy, praktyk i staży.
Od ponad 6 lat łączy on tysiące pracodawców, pracowników i kandydatów poszukujących pracy. Jest w czołówce najpopularniejszych w Polsce serwisów rekrutacyjnych. GazetaPraca.pl oferuje nie tylko bogatą bazę aktualnych ogłoszeń ale także rozbudowaną część poradnikową zawierającą artykuły i porady dotyczące kariery oraz informacje o rynku pracy. Studentów szczególnie zapraszamy do sekcji „Praca dla studentów”.

GazetaPraca.pl to także poniedziałkowe wydanie prasowe (dodatek do Gazety Wyborczej), w którym publikowane są ogłoszenia rekrutacyjne oraz artykuły poświęcone rynkowi pracy.

Golden Line

Największy serwis biznesowo-społecznościowy w Polsce skupiający prawie 1 mln profesjonalistów aktywnych na rynku pracy i otwartych na nowe wyzwania zawodowe.

Umożliwia rekruterom bezpośredni kontakt z kandydatami spełniającymi wymagania stanowiska i efektywną rekrutację opartą na unikalnych narzędziach społecznościowych, takich jak: zaawansowana wyszukiwarka kandydatów i mailing selektywny. Pozwala dotrzeć nie tylko do osób aktywnie poszukujących pracy, ale także do kandydatów pasywnych - nie odwiedzających typowych portali rekrutacyjnych. Istnieje możliwość emisji tradycyjnych ofert pracy wyświetlanych w danej branży i lokalizacji.

GoldenLine.pl pozwala także na budowanie wizerunku atrakcyjnego pracodawcy, dzięki interaktywnym profilom pracodawcy i kampaniom wizerunkowym precyzyjnie targetowanym na wybraną grupę kandydatów.

Personel Plus

Magazyn Personel Plus to fachowy miesięcznik dla branży HR. Skierowany jest do dyrektorów i specjalistów działów HR, właścicieli firm, szefów działów szkoleń oraz wszystkich zainteresowanych tematyką prawa pracy, zarządzania zasobami ludzkimi i coachingu.

Przedstawia polskich HR-owców, ich opinie i doświadczenia organizacji, które reprezentują. Materiały autorstwa ekspertów i praktyków z branży HR: szefów działów HR największych polskich firm, prezesów i czołowych konsultantów firm rekrutacyjnych, doradztwa personalnego, szkoleniowych, konsultingowych i doradczych, a także szefów organizacji związanych z polskim HR-em, trenerów, coachów, oraz specjalistów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych publikowane na łamach Personelu Plus są inspiracją do wdrażania zmian w organizacjach, dalszego dzielenia się wiedzą w dziedzinie HRM oraz rozwoju osobistego i pracowników.

Odwiedź stronę

HR Standard

HRstandard.pl to portal skierowany do profesjonalistów zainteresowanych szeroko rozumiana branżą HR. To rzetelne źródło informacji o rynku pracy, sprawdzonych metodach i efektywnych narzędziach zarządzania zasobami ludzkimi.

HRstandard.pl to miejsce na rozmowę o kondycji polskiego HR oraz refleksję nad zastosowaniem nowych technologii i badań naukowych w ZZL. To miejsce dla wszystkich, którzy myślą o strategicznym znaczeniu działów personalnych w nowoczesnych organizacjach.

HRstandard.pl to także miejsce dla osób zainteresowanych rozwojem polskiej branży HR – wymianą doświadczeń i podnoszeniem standardów zarządzania personelem.

HR News

HRNews to niezastąpione kompendium wiedzy dla branży HR. Dzięki rzetelnemu monitoringowi rynku, portal codziennie aktualizowany jest najświeższymi informacjami pracowniczymi z kraju i ze świata, artykułami na temat efektywnych narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi oraz informacjami dotyczącymi wydarzeń branżowych. HRNews to również platforma, na której wysokiej klasy specjaliści komentują kondycję polskiego HR oraz wskazują kierunki jego rozwoju. Dlatego oprócz funkcji informacyjnej, portal ma charakter medium doradczego i opiniotwórczego.

Organizatorzy i partnerzy

Organizator
Partner merytoryczny
Partner merytoryczny
Patron medialny
Patron medialny
Patron medialny
Patron medialny
Patron medialny
Patron medialny
Patron medialny
Patron medialny
Patron medialny

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com