Bądź na bieżąco
Zapisz się na Newsletter!
Rozwiązania HR 22 września 2015 |
||||
8.30 - 9.00 |
Rejestracja i poranna kawa |
|||
9.00 - 9.30 |
Otwarcie konferencji Sabina Siwy - Wolters Kluwer SA |
|||
9.30 - 10.00 |
|
|||
10.00 - 10.20 |
WORK & POWER – nowe metody na podnoszenie skuteczności, efektywności i zaangażowania pracowników |
|||
10.20 - 10.35 |
Przerwa |
|||
10.35 - 10.55 |
Narzędzia HR, które pokochają pracownicy |
|||
10.55 - 11.15 |
Arkadiusz Siechowicz - Westhill Consulting |
|||
11.15 - 11.45 |
Czy firma może istnieć bez działu HR? - wyniki badania HR Index |
|||
11.45 - 12.00 |
Przerwa |
|||
12.00 - 12.20 |
Kultura innowacyjna w firmach i wsparcie mentorów |
|||
12.20 - 12.40 |
Kiedy porozumienie wzbogaca? Negocjacje jako strategiczna funkcja w organizacji |
|||
12.40 - 13.30 |
Lunch |
|||
HR Evolution/Revolution |
Social/Innovation |
Knowledge Management |
||
13.30 - 14.00 |
Nie kupuj talentów, rozwijaj je! Zarządzanie talentami może być proste, kompletne i społecznościowe |
#Job for David - Czy pokolenie Y jest przedsiębiorcze? |
Strategiczna rola HR w zarządzaniu wiedzą w organizacji |
|
14.00 - 14.15 | Przerwa | |||
14.15 - 14.45 |
Praktyki w zarządzaniu talentami w Polsce” – wnioski z badania |
AC/DC zupełnie na nowo – zobaczyć kontinuum i/czyli części wspólne Pomiędzy małym a dużym obrazem świata – o tym, jak pomocną w rysowaniu KRATKĘ szybko można zmienić w ograniczającą pole widzenia KLATKĘ |
Ocena kompetencji technicznych jako kluczowy element zarządzania zespołem produkcyjnym |
|
14.45 - 15.00 | Przerwa | |||
15.00 - 15.30 |
Uszczęśliw swojego dyrektora finansowego! Zrealizuj duży projekt rozwojowy małym kosztem. Zainspiruj się case’m Poczty Polskiej S.A. |
NKL jako narzędzie wspierające ocenę efektywności zarządzania zasobami ludzkimi dr Grzegorz Łukasiewicz - Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości |
Model „pull learning” – nowe możliwości w zarządzaniu szkoleniami językowymi dla pracowników |
|
15.30 - 16.30 | WARSZTATY | |||
15.30 - 16.30 |
Dlaczego warto badać efektywność procesów HR! |
Facylitacja grupowa – inna planeta czy przydatne narzędzie pracy HR? |
Filozofia w organizacji - między etyką, szczęściem a pieniędzmi czyli o poszukiwaniu złotego środka |
Posiada prawie 20 lat doświadczenia w opracowywaniu i wdrażaniu rozwiązań technologicznych dla przedsiębiorstw. Jako konsultant wdrożeniowy w firmie Hogart usprawniał prace działów finansowych takich firm jak Motorola, Kodak i Liquid Carbonic. Od 1998 roku funkcjonuje w obszarze aplikacji dla HR. W tym czasie zrealizował kilkadziesiąt projektów dla polskich i zagranicznych firm. Odpowiadał za wprowadzenie na polski rynek portalu pracowniczego HRB Portal.
W enxoo, zajmuje się rozwojem projektu Skilo- pierwszego w Polsce narzędzia do kompleksowego zarządzania talentami w firmach, wykorzystującego rozwiązania grywalizacyjne. Jest absolwentem Francusko- Polskiej Wyższej Szkoły Nowych Technik Informatyczno-Komunikacyjnych w Poznaniu.
Prezes Zarządu Extended DISC Polska oraz Partner w TIME FOR TEAM DEVELOPMENT CONSULTANTS.
Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce. Jest absolwentem UAM w Poznaniu oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu, ukończył także studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Kadrami oraz „Intern Program in Organization and Human Resources Development” organizowanym przez University Associates. Coach ICC.
Licencjonowany konsultant programu Leading Bold Change
Recruitment Specialist w firmie Global Business Solutions. Zajmuje się poszukiwaniem, selekcją i oceną kandydatów. Realizuje projekty executive search dla firm polskich i zagranicznych. Absolwentka wydziału Matematyki i Informatyki oraz Psychologii Stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Jej profilem specjalizacyjnym jest Psychologia Pracy, Organizacji i Zarządzania, ze szczególnym uwzględnieniem problematyki motywacji i satysfakcji pracowników, rozwoju kariery zawodowej, rekrutacji i selekcji. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku Prawo Pracy i Prawo Ubezpieczeń Społecznych UEK.
Od ponad 11 lat specjalizuje się w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Pracując w dużych, międzynarodowych korporacjach zarządzała zarówno twardym, jak i miękkim HR-em. Zajmowała się kreowaniem strategii personalnej, wdrażała system organizacyjny w zakresie zaangażowania i motywowania pracowników oraz projekty rekrutacyjne, szkoleniowe (także dofinansowywane z EFS), z obszaru zarządzania talentami, budowania ścieżek rozwoju i ocen pracowniczych. W zakresie twardego HR sprawowała nadzór merytoryczny i prawny nad sprawami z zakresu obsługi kadrowo-płacowej firmy. Posiada doświadczenie we współpracy ze związkami zawodowymi. Wprowadzając politykę personalną wzorowała się na kulturze Toyoty oraz rozwiązaniach Kaizen. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego. Posiada uprawnienia trenera wewnętrznego. Jest także członkiem Rady Biznesu w Wyższej Szkole Biznesu w Gorzowie Wielkopolskim.
Specjalizuje się w doradztwie w zakresie wdrażania strategicznych projektów rozwojowych w organizacjach. Jest członkiem rady łódzkiej grupy regionalnej IPMA. Jego kwalifikacje w obszarze zarządzania projektami potwierdzają certyfikaty IPMA na poziomie C oraz Prince2. Posiada również doświadczenie trenerskie w obszarze metodyk zarządzania projektami (IPMA, PMI), w szczególności zarządzania finansami, kontraktami oraz roszczeniami. W swojej pracy, ze względu na psychologiczne wykształcenie, uwzględnia nie tylko perspektywę organizacji i podejście procesowe, ale również punkt widzenia jednostki na planowany działania szkoleniowo-rozwojowe. W obszarze jego zainteresowań znajduje się grywalizacja procesów HR. Od 2004 roku związany jest z tematyką wykorzystania środków UE we wdrażaniu biznesowych projektów rozwojowych dla średnich i dużych organizacji.
Związana z firmą Extended DISC Polska od 2011r. Obecnie pełni funkcję Opiekuna kluczowych klientów a także odpowiada za marketing firmy. Pełna pasji i skuteczna w działaniu. Zajmuje się pielęgnowaniem relacji z kluczowymi klientami, wspiera konsultantów w projektach doradczych oraz realizuje strategię marketingową marki.
W House of Skills jest odpowiedzialna za Centrum Kompetencyjne Negocjacje i porozumienia. W 2005 założyła Grupę training&consulting i przez 9 lat była jej Prezeską. Od stycznia 2014 Grupa t&c jest częścią House of Skills. Autorka i realizatorka unikatowych programów i projektów rozwojowych w obszarze negocjacji, zarządzania konfliktem i budowania porozumienia. Wdraża politykę negocjacyjną w przedsiębiorstwach, doradza zespołom negocjacyjnym i negocjuje w imieniu klientów. Twórca i kierownik merytoryczny rocznej Szkoły Negocjacji www.szkola-negocjacji.pl.
Dyrektor Koordynator Działu Sprzedaży rozwiązań HR w firmie BPSC.
Od ponad 15 lat zajmuje się zagadnieniami związanymi z Zarządzaniem Zasobami Ludzkimi. Swoje doświadczenie zdobywał prowadząc projekty implementacji rozwiązań HR dla międzynarodowych korporacji przemysłowych jak i Administracji Publicznej.
Doradztwem biznesowym zajmuje się od 14 lat. Przez wiele lat pracował w Aon Hewitt, gdzie zarządzał praktyką „Efektywność organizacyjna i wynagrodzenia”. Brał udział w realizacji zarówno kompleksowych projektów transformacyjnych, jak i wdrażaniu usprawnień w obszarze zarządzania ludźmi. Interesuje się zagadnieniem wdrażania strategii poprzez budowanie spójności organizacji ze strategią. Stara się analizować rzeczywistość biznesową z wielu perspektyw w czym pomaga mu wiedza i doświadczenia z obszarów organizacji, zarządzania ludźmi oraz finansów i marketingu. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Szkoły Głównej Handlowej i Harward Business School. Ukończył Association of Chartered Certified Accountants (ACCA).
Ekspert w dziedzinie oceny i rozwoju pracowników oraz projektowania stanowisk pracy. Absolwentka studiów magisterskich na Wydziale Psychologii UW oraz studiów doktoranckich na Wydziale Zarządzania tejże uczelni. Od 1995 roku współwłaściciel firmy ESSEY Doradztwo Personalne i wieloletni konsultant w zakresie doboru, oceny i rozwoju pracowników, projektowania stanowisk pracy oraz organizacji pracy. Specjalista w zakresie AC posiadający także autorskie programy w zakresie tej metody. Kierownik studium podyplomowego ZZL organizowanego przez Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej oraz bloku specjalizacyjnego Psychologia Organizacji i Pracy SWPS. Wykładowca akademicki. Autorka pierwszego na polskim rynku leksykonu z zakresu ZZL oraz wielu publikacji specjalistycznych i kilku naukowych. Stały współpracownik Wydawnictwa Wolters Kluwer Polska, w ramach którego wydała książkę poświęconą nowej generacji aplikacji do oceny pracowników wraz z praktycznym narzędziem IT. Licencjonowany konsultant techniki MAPP (Motivational Appraisal of Personal Potential). Prowadzi także szkolenia z tematyki towarzyszącej zakresowi oferowanych usług doradztwa personalnego. Główne zainteresowania zawodowe to rozwiązania dotyczące zarządzania pracą w zwirtualizowanym środowisku. Zainteresowania naukowe koncentrują się na badaniu charakterystyki procesów poznawczych i afektywnych w warunkach wirtualnych.
Senior Vice President w firmie Wilson Learning Worldwide. David ma ponad 29 lat doświadczeń we wdrażaniu rozwiązań z obszaru HPI w firmach na całym świecie. Jest aktywnym członkiem Rady Nadzorczej Wilson Learning Global, odpowiedzialnym za budowanie i działania Wilson Learning na poziomie globalnym. Przez wiele lat pełnił strategiczne role w kluczowych obszarach działalności związanych z przywództwem i sprzedażą oraz zajmował się doradztwem na poziomie strategicznym. Wcześniejsze doświadczenia obejmują pracę na stanowiskach menedżerskich w Chinach i Indiach; obecnie zajmuje stanowisko Managing Director Wilson Learning APAC.
Jest współautorem wielu książek, w tym Win-Win Selling, Versatile Selling, The Social Styles Handbook, and The Sales Training Book 2. Jest autorem wielu publikacji w wydawnictwach biznesowych w USA, Europie, Ameryce Łacińskiej i Azji. David często występuje na międzynarodowych konferencjach poruszając tematy sprzedaży i strategii sprzedażowych, przywództwa, budowania zaangażowania pracowników i klientów, wdrażania strategii i budowania marki. Ostatnio występował jako mówca na następującyh konferencjach:
A także na konferencjach sponsorowanych przez Wilson Learning w Moskwie, Bangkoku, Tokio, Lisbonie, Londynie, Rydze, Istambule, Helsinkach.
Od 10 lat dzieli się swoim doświadczeniem w zakresie nauczania języków obcych i organizacji szkoleń językowych. Ukończyła filologię angielską na Uniwersytecie Warszawskim i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. W szkole językowej Skrivanek odpowiada za rozwój i strategię firmy - nowoczesnej szkoły językowej dla dorosłych.
Na co dzień zarządza zespołem doświadczonych i kreatywnych osób - pasjonatów nauczania języków obcych, wspiera klientów instytucjonalnych w tworzeniu polityki szkoleń językowych w ich firmach oraz dba o wysoką jakość świadczonych usług, zarówno pod względem merytorycznym, jak i organizacyjnym. Aktywnie wspiera w rozwoju współpracujących ze szkołą lektorów, oferując im pomoc w kwestiach metodycznych.
Jest entuzjastką wykorzystania nowoczesnych technologii - zarówno w nauczaniu języków obcych, jak i w rozwijaniu kompetencji wśród pracowników. Z powodzeniem wykorzystuje różne narzędzia, aby zwiększyć efektywność szkoleń, przy jednoczesnym zmniejszeniu ich kosztów.
Partner Zarządzający w firmie Westhill Consulting.
Specjalizuje się w projektach z zakresu przywództwa, jednocześnie rozwija projekty szkoleniowe firmy Westhill w zaawansowanych obszarach budowania relacji z Klientami i coachingu menedżerskiego. Aktualnie merytorycznie odpowiedzialny za projekt coachingowy w MERCEDES-BENZ Polska. Certyfikowany coachem - Richmond upon Thames College w Londynie, a także w City Lit London gdzie ukończył certyfikowany kurs z umiejętności coachingowych akredytowany przez Institute of Leadership and Management. Współtworzył Polską Izbę Coachingu i Polskie Stowarzyszenie Coachingu. Finalista ogólnopolskiego konkursu Mistrz Prezentacji, oraz dwukrotnie wyróżniony tytułem ‘Best Speaker’ w Olympians Toastmaster Club w Londynie. Przez prawie 3 lata pracował w Londynie, m.in. na stanowisku Menedżera do spraw zarządzania potencjałem ludzkim i alokacji w międzynarodowej firmie doradczo-informatycznej. Przez ponad dwa lata pracował jako interim manager w DB SCHENKER, realizując główny obszar działań zleconych firmie Westhill – zarządzanie rozwojem pracowników firmy. Miłośnik TED, a także każdej idei wartej rozprzestrzeniania!
Współzałożyciel Akademii Facylitacji, członek Międzynarodowego Stowarzyszenia Facylitatorów. Doktor nauk społecznych (Uniwersytet w Leuven, Belgia). Ukończył również studia podyplomowe w Kolegium Europejskim w Brugii (Belgia), w zakresie rozwoju zasobów ludzkich. Facylituje spotkania i warsztaty, w tym dotyczące strategii, portfela, programów i projektów, zarządzania wiedzą i zarządzania kompetencjami. Poliglota, doświadczony mówca, spędziwszy wiele lat za granicą, posiada duże umiejętności komunikacji międzykulturowej. Biegle włada językiem angielskim i francuskim, komunikatywnie hiszpańskim. Pasjonat jazzu, miłośnik gór.
W Oracle Polska na stanowisku Głównego Konsultanta ds. Sprzedaży Aplikacji w regionie Europy Centralnej. Doświadczenie w obszarze systemów HCM zdobywa od 1997 roku, kiedy to rozpoczął pracę jako konsultant wdrożeniowy aplikacji kadrowo-płacowych. W kolejnych latach wykonywał funkcję kierownika projektu oraz był odpowiedzialny za utrzymanie polskiej lokalizacji systemu HRAccess firmy IBM. W Oracle Polska od roku 2003 gdzie początkowo pracował na stanowisku konsultanta wdrożeniowego a następnie prowadził zespół utrzymania Polskiej lokalizacji Oracle HRMS. Obecną funkcję pełni od 2006 roku
Psycholog i filozof, trener Polskiego Towarzystwa Psychologicznego I stopnia, wieloletni coach i doradca ds. zarządzania potencjałem intelektualnym w organizacji. Podczas swoich szkoleń łączy umiejętności psychologa, praktykę trenera z wiedzą pięknej dziedziny, jaką jest filozofia. Maksyma, która jej towarzyszy w pracy i życiu to: "Co sobie uświadamiasz to kontrolujesz, to, czego sobie nie uświadamiasz kontroluje ciebie" A. de Mello.Opatentowała i wprowadziła na rynek znak jakości Talent Friendly Company ®, autorka Akademii Zarządzania dla Właścicieli Szkół Językowych. Wspiera w rozwoju firmy, których produkt bazuje na potencjale intelektualnym pracownika.
Doktorat obroniła na Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Bada zagadnienia związane z edukacją dorosłych, samoświadomością i szeroko rozumianym rozwojem. Dyrektor w Personnel Training Institute.
Jest Dyrektorem Rozwoju Biznesu w PMConsulting Sp. z o.o.. Wcześniej przez wiele lat związana z takimi firmami jak ExxonMobil Poland Sp. z o.o. czy Harvard Business Review Polska. Absolwentka kierunków Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze oraz Administracji Państwowej.
Orędowniczka sprawnej komunikacji, doświadczony sprzedawca i manager. Początkujący coach, autorka artykułów oraz fanka projektów rozwojowych w których umiejętnie łączone są szkolenia tradycyjne z najnowszymi technologiami.
Praktyk makretingu i zarządzania procesami w organizacji. W życiu i pracy niestrudzony orędownik ciągłego kształcenia i rozwoju.
Od 15 lat związany z branżą doradczą i inwestycyjną (PWC, Global Analytics Limited, HORTON Int., ISB Ltd., PMConsulting Sp. z o.o.).
Ekspert w budowaniu i wdrażaniu skutecznych strategii rozwoju organizacji w obszarze sprzedaży i marketingu z wieloletnim doświadczeniem zawodowym na rynku polskim i międzynarodowym (Niemcy i USA).
Zarządzanie wiedzą i kompetencjami w oparciu o zaawansowane systemy IT od stanowi obecnie główny nurt jego działań zawodowych. Jako manager wielokrotnie pełnił funkcję dyrektora marketingu, sprzedaży a także doradcy i członka zarządu. Prowadzi szkolenia i wykłady w zakresie zarządzania różnorodnością (diversity management), komunikacji, zarządzania zmianą, motywacji i przywództwa.
Związana z obszarem zarządzania zasobami ludzkimi od ponad 7 lat. Absolwentka Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie: Kapitalny manager - zarządzanie kompetencjami pracowników.
Jako Trener oraz Doradca Zawodowy od 5 lat prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu umiejętności miękkich, zarządzania zasobami ludzkimi oraz poradnictwa zawodowego i psychologicznego.
Od ponad 3 lat pracuje w Firmie Marketing Investment Group S.A. Obecnie, jako Lider Projektu jest odpowiedzialna za wdrażanie projektu Talent Management - systemu zarządzania poprzez kompetencje.
Psycholog twórczości, ekspert w zakresie kultury organizacyjnej wspierającej kreatywność pracowników. Od 7 lat trener rozwoju umiejętności miękkich – głównie w obszarze pracy zespołowej, kreatywności, kreatywnego rozwiązywania problemów, projektowania innowacji oraz komunikacji w zespołach projektowych. Ukończył szkołę trenerów Grupy TROP, międzynarodowy kurs trenerów i coachów w Bukareszcie oraz trening dla trenerów i coachów zespołowych w Atenach. Certyfikowany coach International Institute of Coaching & Mentoring. Absolwent kursów kreatywności, design thinking oraz gamifikacji prowadzonych przez profesorów Uniwersytetu Stanforda, Uniwersytetu Vanderbilt oraz Stanu Pensylwania w USA. Prowadził warsztaty oraz projekty doradcze w zakresie kreatywności i innowacji dla pracowników takich firm jak: Philip Morris, Biuro Informacji Kredytowej, Biuro Informacji Gospodarczej, NetArt, Gemius, Client & Friends, Bank Millenium, Bank BZ WBK, mBank, PKN Orlen, Bank Pocztowy, Auchan oddział Immochan, Hilti, Infosys BPO, Dell Products Poland, IKEA.
Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie). Stopień doktora nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu uzyskał w styczniu 2007 roku na Wydziale Zarządzania. Jego zainteresowania naukowe koncentrują się na ilościowych aspektach zarządzania zasobami ludzkimi, w tym przede wszystkim rachunkowości zasobów ludzkich, pomiarze i sprawozdawczości kapitału ludzkiego czy technologiach informatycznych wykorzystywanych w zzl. Jest autorem licznych publikacji z tematyki kapitału ludzkiego, w tym książki Kapitał ludzki organizacji. Pomiar i sprawozdawczość (Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2009). Od wielu lat prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych realizowanych przez Katedrę Zarządzania Kapitałem Ludzkim Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Szkołę Główną Handlową w Warszawie czy Krakowską Szkołę Biznesu przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Jest współautorem narzędzia do pomiaru wartości kapitału ludzkiego NKL opracowanego w ramach projektu systemowego innowacyjnego "Kapitał ludzki jako element wartości przedsiębiorstwa" realizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (Lider projektu) oraz Szkołę Główną Handlową w Warszawie (Partner projektu).
Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!
Ogólna infolinia: 801 04 45 45
Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com
Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl
Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com