Bądź na bieżąco
Zapisz się na Newsletter!
W pierwszej części warsztatu odbędziemy podróż w czasie. Przeniesiemy się do XVIII-wiecznych Włoch oraz Francji, gdzie ówcześni architekci i inżynierowie dokonali rewolucyjnych zmian w procesie kształcenia swoich uczniów. Następnie przyjrzymy się XIX-wiecznym projektom "łatania dziur" między teorią, a praktyką i tak odkryjemy Metodę Projektu Williama H. Kilpatricka. Tu czeka nas pewna niespodzianka. Kilpatrick uważał, że błędnie zeswatał dwa pojęcia. Z jednej strony metoda projektu, która rozwijała się jako metoda praktyczna od XVIII, a z drugiej strony jego własny program edukacyjny, który bazował na odpowiedzialności i wysiłku twórczym uczniów. Kilpatrick żartobliwie pisał, że te dwie koncepcje "pobrały się", ale to małżeństwo nie okazało się sukcesem i szukał sposobu, jak je "rozwieść". W drugiej części warsztatu zamienimy się w Rozbudzających Olbrzymy i zaplanujemy działania edukacyjne zgodne z filozofią problem-project. Spróbujemy tym samym wniknąć w istotę - projektu - jako podejścia pedagogicznego. Opracowując własne projektu wykorzystamy elementy daltońskiego planu laboratoryjnego oraz planu jenajskiego.
Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)
Zapytaj o ofertęSkontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie
Wyślij zapytanieMasz pytania? Zadzwoń lub napisz!
Ogólna infolinia: 801 04 45 45
Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com
Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl
Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com