Konferencja

HR TECH Summit 2017

HR TECH Summit 2017
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie
Pobierz PDF Wydrukuj Podziel się na Facebooku Udostępnij na Twitterze

Zapraszamy na V edycję konferencji HR TECH SUMMIT 2018, która odbędzie się 26 kwietnia 2018 roku.

Więcej informacji pod adresem: http://www.hrtech.pl

Nie ulega wątpliwości, iż na przestrzeni lat działy HR zyskały na wartości. To właśnie ich funkcjonowanie wywiera coraz większy wpływ na rozwój biznesu poprzez budowane silnej polityki kadrowej. W dzisiejszych czasach rytm pracy w najbardziej znaczących organizacjach nadają nowe technologie. Warto więc zaczerpnąć rozwiązań, które staną się narzędziem w rękach liderów. 

Szczegóły konferencji

Program
Cele
Prelegenci
Odbiorcy
Organizator
Partnerzy
Informacje organizacyjne

Program

 

Opisy wystąpień zostały zamieszczone pod programem konferencji

HR TECH Summit 2017 - PROGRAM KONFERENCJI
8:30 - 9:00 REJESTRACJA I PORANNA KAWA
9:00 - 9:20

Otwarcie konferencji 

Marta Kozłowska, Joanna Rossa WOLTERS KLUWER POLSKA

9:20 - 9:50

Nowoczesny system kadrowo-płacowy nie tylko dla działu kadr...

 Monika Grabowska, MACROLOGIC

9:50 - 10:20

Jak zaangażować tych, którzy wszystko już widzieli, czyli najnowsze trendy w rozwoju Managerów 

Arkadiusz Siechowicz, WESTHILL 

10:20 - 10:40 PRZERWA
10:40 - 11:10 Pomówmy o języku w jednym języku. Wszystko o audycie językowym w biznesie

Piotr Banasiak, ETS GLOBAL

11:10 - 11:40

Onboarding – miecz obosieczny! Jak zaplanować angażujący proces onboardingowy i obniżyć koszty rekrutacji

Iwona Wieczorek, e-learning.pl

11:40 - 12:00 PRZERWA
12:00 - 12:30

Najbardziej pożądany benfit, czyli o czym marzą pracownicy

Krzysztof Radke, GETIN FLEET

12:30 - 13:00

Tech-trendy i symplifikacja w procesach rozwojowych

Iwona Skiba, Joanna Parchem, GRUPA ODITK

13:00 - 14:00 LUNCH KANAPKOWY & NETWORKING
Ścieżki tematyczne
 

Nowoczesne szkolenia
i motywowanie

Bałtyk 1

Zarządzanie
i raportowanie

Bałtyk 2

Rozwój pracowników
i innowacje

Bałtyk 3

14:00 - 14:30

Chcesz przewidzieć zachowanie pracowników? Zostań HR-owym Wróżbitą!

Magdalena Giryn

ASSESSMENT SYSTEMS POLAND

 

Analityka HR, czyli co nas czeka do końca 2018r.

Piotr Pszczółkowski

HR SYS

Carbenefit - innowacyjny program, który przyciąga i zatrzymuje talenty w organizacji

Krzysztof Radke

GETIN FLEET

14:30 - 14:40 PRZERWA
14:40 - 15:10

Uważaj! Mobile learning! Nic nie jest takie, jak się wydaje

Iwona Wieczorek

e-learning.pl

Standaryzowany test jako optymalne narzędzie pomiaru kompetencji językowych

Piotr Banasiak

ETS GLOBAL

Zarządzanie efektywnością i rozwojem pracowników - nowoczesne technologie wspierające talenty

Krzysztof Ogniewski,

Paweł Siatkowski

ELEVATO

15:10 - 15:20 PRZERWA
15:20 - 15:50 

Kwalifikacje językowe pracowników a skuteczność w biznesie

Matt Byrski

BRITISH COUNCIL

Zarządzanie i analityka w procesach HR 

Tomasz Zubrzycki,

ORACLE POLSKA

Korzyści z funkcjonowania w Bazie Usług Rozwojowych oraz zasady funkcjonowania bazy

Wojciech Szajnar

PARP

15:50-16:00 PRZERWA
16:00-16:30

Grywalizacja – jakie narzędzia i jak wykorzystać do budowania zaangażowania pracowników?

Małgorzata Tłuchowska,

Marcin Zręda

WOLTERS KLUWER POLSKA

 

Praca, moc energia w polskich firmach. Dlaczego strategia więcej i szybciej nie daje oczekiwanych efektów
i jak to skutecznie zmienić w swojej organizacji?


Małgorzata Czernecka, Katarzyna Lorkowska

 HUMAN POWER

Automatyzacja procesów raportowania niefinansowego narzędziami wspierającymi compliance i zarządzanie ryzykiem

Piotr Welenc

WOLTERS KLUWER POLSKA

ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI

 

SZCZEGÓŁOWE OPISY WYSTĄPIEŃ

 

Nowoczesny system kadrowo-płacowy nie tylko dla działu kadr...

MACROLOGIC

Otoczenie biznesowe, w jakim działają firmy, dynamicznie się zmienia. W efekcie tego przedsiębiorstwa coraz częściej potrzebują pracowników, którzy będą mieli wystarczający potencjał do tego, aby wspierać firmę w realizacji jej celów. Bardzo często jednak okazuje się, iż znalezienie takich osób nie jest proste. Dlatego właśnie rola procesów i działań w obszarze HR staje się coraz istotniejsza. Kluczowego znaczenia nabiera wspieranie menedżerów w osiąganiu celów biznesowych poprzez kształtowanie u nich odpowiednich postaw w odniesieniu do zarządzania pracownikami oraz zachęcanie ich do pracy w obszarze "miękkich" aspektów współpracy z pracownikami. Systemy informatyczne -wykorzystywane dotychczas do realizowania prostych zadań związanych z obsługą pracowników w zakresie naliczania wynagrodzeń czy rozliczania czasu pracy - stały się narzędziami, których zadaniem jest także wsparcie w komunikacji i w organizacji procesów zachodzących we wszystkich obszarach firmy. Ważnym zadaniem, w realizacji którego mają pomagać nowoczesne systemy kadrowo-płacowe, jest poszukiwanie tego, co mogłoby poprawić jakość pracy, wydajność i zaangażowanie pracowników. W efekcie narzędzia te stają się niezbędnym elementem w podejmowaniu decyzji wspomagających realizację celów operacyjnych i strategicznych całej organizacji. Modelowanie procesów zachodzących w organizacji oraz diagnoza luk i przestojów to nie tyko domena osób odpowiedzialnych za dany obszar, ale to również zadanie dla HRu, który odpowiada za wsparcie w optymalizacji pracy każdego pracownika w ramach wyznaczonych mu zadań. Połączenie wiedzy i umiejętności z nowoczesnymi systemami kadrowo-płacowymi pozwala zlikwidować "silosy" w funkcjonowaniu organizacji i umożliwia jej wprowadzenie takiego modelu zarządzania, który zakłada współdziałanie wszystkich pracowników  przy realizacji celów operacyjnych wynikających z ogólnej strategii działania.

 

 

Jak zaangażować tych, którzy wszystko już widzieli, czyli najnowsze trendy w rozwoju Managerów

WESTHILL 

Doświadczeni menedżerowie to grupa będąca szczególnym wyzwaniem dla działu szkoleń i rozwoju. Z jednej strony stanowią bezcenny trzon firmy, z drugiej, czasem wydaje się, że "wszystko już widzieli" i żadne szkolenie ich nie zadowoli. Zbierając lata doświadczeń wypracowaliśmy przepis na udany projekt dla wymagających menedżerów. Podczas wystąpienia pokażemy rozwiązania takie jak: "Cztery pokoje', "Insights Exchange Visits", czy zgrywalizowane platformy rozwojowe. Pokażemy ślepe uliczki, których warto unikać, i kilka skutecznych technik angażowania do rozwoju.

 

 

Pomówmy o języku w jednym języku. Wszystko o audycie językowym w biznesie.

ETS GLOBAL

Inwestycja w rozwój kompetencji językowych pracowników firm i instytucji może przynieść wymierne korzyści dla organizacji. Warto jednak pamiętać, iż proces szkolenia powinien być pod kontrolą działu HR i to menadżerowie powinni widzieć wymierne korzyści z inwestycji w rozwój pracowników. Brak właściwych instrumentów pozwalających na ocenę efektywności szkoleń jest powszechnym problemem.

Pojęcie audytu językowego jest jeszcze mało znane, jednakże pod tym pojęciem znajduje się klucz do rozwiązania istniejącego problemu.  Szkolenie językowe jest procesem, którym można zarządzać w taki sposób, aby wszystkie wytyczne były realizowane zgodnie z jednym standardem, obowiązującym nie lokalnie, a globalnie.

Mierzalność staje się niezwykle ważnym aspektem całego procesu i leży u podstaw merytorycznej oceny efektywności szkoleń językowych.

Mając pełny obraz całego procesu z jego punktami kontrolnymi, można wyznaczać cele i dokonywać weryfikacji osiągnięć.

 

 

Standaryzowany test jako optymalne narzędzie pomiaru kompetencji językowych

ETS GLOBAL

Szkolenia językowe często traktowane są jako dodatkowy bonus, nie jako przywilej. Z tego powodu część pracowników nie podchodzi poważnie do możliwości, jakie daje uczestnictwo w takim szkoleniu. Lampka kontrolna powinna się zapalić kiedy mamy do czynienia z niską frekwencją uczestników. Jest to sygnał, że pracownicy nie mają odpowiedniej motywacji a nie przejaw liczby delegacji i obowiązków. Brak realnych wytycznych ma bezpośredni wpływ na postępy w nauce oraz morale pracowników. W efekcie wydaje się pieniądze na szkolenia z których brak realnego zwrotu z inwestycji.

Jak sprawić aby środki przeznaczane na szkolenia językowe, przynosiły wymierne korzyści?

Od 35 lat na rynku pracy funkcjonuje test TOEIC® Listening and Reading – standaryzowany test diagnostyczny, przeznaczony dla środowiska biznesu będący podstawą oceny efektów uczenia się w 14,000 organizacjach na całym świecie. Rocznie na świecie przeprowadza się 7 milionów TOEIC® Listening and Reading.

Test ma za zadanie ustalić poziom kompetencji językowych zdającego oraz pomaga określać ścieżkę rozwoju uczestnika szkoleń. Poprzez stawianie realnych celów w procesie szkolenia wpływamy na motywację pracowników, tym samym wyznaczając pewien standard jako ogólnie przyjęty. Kiedy pracownicy osiągają wyznaczony cel – mają poczucie, że ich proces uczenia się języka ma sens i jest w dobrych rękach dostawcy szkoleń jak i jest pod ścisłą kontrolą działu HR.

TOEIC® Listening and Reading jest również wykorzystywany do celów rekrutacji podczas weryfikowania poziomu kompetencji językowych potencjalnych pracowników.

Algorytm wykorzystany do sprawdzenia testu jest nieomylny i nie ma tutaj mowy o błędzie ludzkim. Test oraz jego metodologia poparta jest wynikami wieloletnich badań nad testami prowadzonych przez grupę specjalistów w USA Princeton, NJ pracujących dla Educational Testing Service – światowego lidera w dziedzinie badań edukacyjnych oraz testowaniu.

Czy Twoja organizacja ma wystarczający kapitał językowy żeby odnieść sukces na arenie międzynarodowej? Możesz pochwalić się świetnymi specjalistami wykonującymi swoją pracę w języku obcym?

 

 

Uważaj! Mobile learning! Nic nie jest takie, jak się wydaje 

e-learning.pl

Mobile learning – nagłaśniany w branży szkoleniowej już od kilku ładnych lat, właśnie zaczyna owocować ciekawymi realizacjami. Modny buzzword kryje w sobie jednak wiele pułapek, z którymi najczęściej spotykamy się podczas pierwszej realizacji.

Podczas prezentacji prelegent odpowie na pytania:

  • jak skutecznie projektować rozwiązania mobile learningu i jakie są najlepsze praktyki w tym zakresie?
  • jaki wpływ na projektowanie rozwiązań mobile learning mają zmiany, które zaszły w naszym sposobie uczenia się i wyszukiwania informacji?
  • w jaki sposób emocje użytkownika wpływają na sposób konstruowania szkoleń mobilnych?
  • kiedy stosować mobile learning i w jakich sytuacjach jest skuteczny?
  • o jakich zasadach należy pamiętać przy projektowaniu rozwiązań?

 

 

Onboarding – miecz obosieczny! Jak zaplanować angażujący proces onboardingowy i obniżyć koszty rekrutacji

e-learning.pl

Jak wynika z badań aż 69% pracowników nie zmienia pracy w ciągu trzech lat od zatrudnienia, jeśli bierze udział w dobrze ocenianym procesie  onboardingowym. Z drugiej jednak strony 60% ankietowanych firm nie przywiązuje wciąż należytej wagi do etapowego procesu wprowadzania pracowników do organizacji. Brak onboardingu lub jego niska jakość bezpośrednio przekłada się na koszty ponownej rekrutacji i na zdolność operacyjną osób nowozatrudnionych.

Coraz częściej trafiają do nas pytania dotyczące wykorzystania e-learningu w onboardingu, nie tylko od organizacji o strukturze rozproszonej, dla której e-learning jest naturalnym rozwiązaniem. HR-owcy poszukują skutecznych mechanizmów angażujących, stąd e-learning zaczyna być postrzegany jako alternatywa dla mało efektywnych procesów stacjonarnych, gdzie duży wysiłek merytoryczny i logistyczny nie przekłada się na szybkie wdrożenie do pracy osób nowoprzyjętych. Onboarding to coraz częściej też narzędzie wspierające politykę employer branding, które pokazuje firmę jako interesujące i perspektywiczne miejsce pracy na dłuższy czas.

Wystąpienie zainteresuje tych, którzy – w funkcji HR lub szkoleniowej:

  • planują i wdrażają w swoich organizacjach procesy onboardingowe i weryfikują ich skuteczność;
  • ze względu na rozproszony model działania firmy lub ograniczony budżet, szukają alternatywy dla dotychczas realizowanych działań w modelu tradycyjnym;
  • chcieliby, aby onboarding stał się nie tylko skutecznym procesem biznesowym, ale także jednym z narzędzi polityki employer branding

 

 

Najbardziej pożądany benfit, czyli o czym marzą pracownicy

GETIN FLEET

  • Czym jeżdżą pracownicy, a czym chcieliby jeździć?
  • W Polsce mamy średnio jedne z najstarszych samochodów w Europie – Kwestia zarobków? Siły nabywczej pieniądza? Czy świadomości?
  • Samochód jako Benefit: Najdroższy z Benefitów? Czy to w ogóle działa?

 

  

CarBenefit – innowacyjny program, który przyciąga i zatrzymuje talenty

GETIN FLEET

Czyli:

  • Czy trzeba mieć jabłko żeby poczęstować pracownika jabłkiem?
  •  Czy konieczny jest budżet i ryzyko po stronie pracodawcy, aby rozwiązać „problem samochodowy” pracowników, również tych najbardziej wymagających? 

 

 

Tech-trendy i symplifikacja w procesach rozwojowych

GRUPA ODITK

Rosnące apetyty przy równocześnie malejących budżetach to realne wyzwania HR-u w obszarze rozwoju. Jednocześnie na rynku pracy zachodzi zmiana pokoleniowa. Pracownicy pokolenia Y, którzy stanowią coraz większą część wszystkich zatrudnionych, mają wysokie i spersonalizowane oczekiwania dotyczące rozwoju. Czy jesteśmy na to gotowi? Czy wykorzystanie technologii jest skuteczną odpowiedzią na pojawiające się w tym obszarze wyzwania?  

Podczas wystąpienia odpowiemy na pytanie, jak mając świadomość unikalnych cech nowego pokolenia pracowników, mądrze wykorzystywać technologię w procesach rozwojowych. Poruszymy kwestię przejścia od zdobycia wiedzy do jej stosowania. Bazując na naszych szkoleniowych i symulacyjnych doświadczeniach pokażemy jak właściwie wykorzystać technologię do zwiększenia efektywności procesu rozwojowego.

 

 

Chcesz przewidzieć zachowanie pracowników? Zostań HR-owym Wróżbitą!

ASSESSMENT SYSTEMS POLAND

Idealny pracownik jest zaangażowany, zmotywowany i otwarty na wiedzę. Czy wiesz co go zdemotywuje, kiedy złoży wypowiedzenie i z jakiego powodu? Poznajmy jakie możliwości przynosi przewidywanie trendów behawioralnych w organizacji. Pokazanie sposobu na analizę gromadzonych danych przez działy HR, stosujących nowoczesne narzędzia psychometryczne i co z tego wynika. 

 

Zarządzanie i analityka w procesach HR

ORACLE POLSKA

W dzisiejszych czasach coraz trudniej wyobrazić sobie kierowanie samochodem bez różnego rodzaju systemów wspomagających. Kontrolki ostrzegające o utracie powietrza w oponach, nieprawidłowościach w pracy silnika i innych podzespołów (np. przepalone żarówki), wskaźniki średniego spalania, zasięgu i wiele innych, wbudowana nawigacja – to przykłady, które coraz częściej są w standardzie wyposażenia średniej klasy samochodu. Trudno zaprzeczyć, że postęp w ostatnich latach jest tu znaczący.
A jak wygląda sytuacja, związana z kierowaniem firmą, a w szczególności obszarem szeroko rozumianego HR? Postęp jest tu jeszcze bardziej spektakularny niż w motoryzacji. Kokpity menadżerskie informujące o aktualnych wskaźnikach i trendach, analizy wbudowane w procesy HR pozwalające na zrozumienie sytuacji w mgnieniu oka, bez konieczności żmudnego studiowania danych, analizy predykcyjne ostrzegające o potencjalnych ryzykach i pomagające w podejmowaniu działań wyprzedzających – te i wiele innych podobnych funkcjonalności jest na wyciągnięcie ręki. Wdrożenie nowoczesnego systemu HR nie przypomina tradycyjnego, skomplikowanego projektu, który mógł trwać lata. Czas wdrożenia najnowocześniejszych rozwiązań w modelu usługowym liczony jest w dniach lub tygodniach, czasem miesiącach, a sukces wdrożenia jest pewny, gdyż aplikacja działa praktycznie od pierwszego dnia projektu. O tym w jaki sposób nowoczesny system pomaga w kierowaniu obszarem HR, poprzez wsparcie jakie daje analityka, opowiemy podczas wystąpienia, na które serdecznie Państwa zapraszamy.        

 

Kwalifikacje językowe a skuteczność w biznesie

BRITISH COUNCIL

Mając 80-letnie doświadczenie w nauczaniu i ocenianiu poziomu znajomości angielskiego, wielokrotnie rozmawiamy z klientami, partnerami i firmami na temat ich potrzeb szkoleniowych. Często przedsiębiorstwa nie posiadają wystarczającej wiedzy na temat poziomu kompetencji językowych swoich pracowników lub kandydatów do pracy. Jakie narzędzia tak naprawdę ma pracodawca? Dlaczego znajomość angielskiego jest kluczowa dla sukcesu finansowego firmy?

Postanowiliśmy zbadać to zagadnienie i wykorzystać naszą wiedzę, doświadczenie i kompetencje, aby pomóc firmom zamienić umiejętności językowe pracowników w jeden z atutów biznesowych.

 

 

Analityka HR, czyli co nas czeka do końca 2018 r.

HR SYS

Dostawcy rozwiązań IT wspomagających m.in. obszar zarządzania zasobami ludzkimi (HR) robią wszystko aby  dotrzymać kroku nowym technologiom, zmieniającym się nawykom współczesnych pracowników i powszechnym formom komunikacji. Musimy być  stale on-line, mieć pełen dostęp do informacji w sieci, także na urządzeniach mobilnych oraz cyfryzować wszystko co możliwe.

Z drugiej strony zarządzający firmami i interesariusze oczekują obecnie od obszaru HR nie tylko kreatywnych rozwiązań, ale również uzasadnienia biznesowego do podjęcia działań – stąd już nie tylko  kluczowym jest wykorzystanie wskaźników do wspomagania procesu podejmowania decyzji, ale także zbieranie i analizowanie właściwych danych.

 

Praca, moc, energia w polskich firmach. Dlaczego strategia więcej i szybciej nie daje oczekiwanych efektów i jak to skutecznie zmienić w swojej organizacji?

HUMAN POWER

Firmy doszły do punktu, w którym dotychczasowe rozumienie zaangażowania pracowników, jako chęci włożenia ich własnego wysiłku w wykonanie określonej pracy już nie wystarcza, by uzyskać najlepszy możliwy efekt. Problem, z jaki nakreślił się w ostatnich latach polega na tym, że sposób w jaki pracuje większość pracowników i managerów, nie jest adekwatny do konsekwentnie  rosnących wymagań i oczekiwań organizacji. Zabiera im energię, nie gwarantując możliwości czy zdolności do wykonania tego, co mają do zrobienia na ich najbardziej optymalnym poziomie. Nie da się ukryć, że jednym z kluczowych elementów wpływających na poziom zaangażowania jest środowisko pracy, które może wspierać pracowników, dbając o ich dobrostan fizyczny, emocjonalny, dawać silne poczucie celu i pomagać w osiąganiu pełnych możliwości intelektualnych. Badania pokazują, że 13%  firm w Polsce coraz częściej inwestuje w szereg różnych działań z zakresu tzw. wellness. By jednak utrzymać wysoki poziom energii do pracy, a co za tym idzie odpowiednią efektywność i skuteczność działania, pracodawcy muszą wyjść poza podstawowy zakres podejmowanych inicjatyw i rozważyć przyjęcie nowej koncepcji zarządzania energią pracowników, w znacznie szerszym wymiarze. W innym przypadku będą podejmowali szereg wspierających pracowników działań, które nie przełożą się na wzrost efektywności i jakości ich pracy. 

Podczas wystąpienia:

  • Przedstawimy kluczowe czynniki, które mają najsilniejszy wpływ na poziom skuteczności i efektywności pracowników i menedżerów;
  • Odniesiemy się do najnowszych wyników badania efektywności pracowników i managerów dużych organizacji „Praca, moc, energią w Polskich firmach” i pokażemy, co można z tym zrobić
  • Zaprezentujemy przykładowe rozwiązania dla dużych organizacji, mające na celu wprowadzenie trwałej zmiany w stylu pracy pracowników i managerów; 

Korzyści z funkcjonowania w Bazie Usług Rozwojowych oraz zasady funkcjonowania bazy

PARP

Jesteś przedstawicielem branży firm szkoleniowo-doradczych i nie wiesz jak wypłynąć na szerokie wody? Wykorzystaj możliwości, które daje Baza Usług Rozwojowych! Ogłoś swoją ofertę w największej i najpopularniejszej bezpłatnej wyszukiwarce usług szkoleniowych w kraju. Wejdź na uslugirozwojowe.parp.gov.pl i odnieś sukces!

Baza Usług Rozwojowych przynosi zupełnie nowe nadzieje branży firm szkoleniowo-doradczych. Portal udostępnia firmom nowoczesną przestrzeń promocyjną, którą odwiedza kilkadziesiąt tys. użytkowników miesięcznie. Stwarza przy tym warunki nie tylko do prezentacji proponowanych usług czy kadry kształcącej, porównania swojej pozycji na rynku wobec konkurencji, ale także zarządzania usługami i możliwość tworzenia bazy klientów. Tym jednak, co zdecydowanie wyróżnia wyszukiwarkę Bazy Usług Rozwojowych na tle podobnych przedsięwzięć jest opcja skorzystania z szansy na świadczenie usług dla klientów, którzy uzyskali dofinansowanie z funduszy europejskich.

Podczas wystąpienia zostaną przedstawione praktyczne wskazówki odnośnie zasad funkcjonowania Bazy Usług Rozwojowych a także, informacje w jaki sposób przedstawiciele branży szkoleniowej mogą wykorzystać system informatyczny Bazy do reklamy swoich usług.

 

 

 

 

 



 

Organizatorzy i partnerzy

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com