Konferencja

IV edycja konferencji HR DIRECTORS SUMMIT

IV edycja konferencji HR DIRECTORS SUMMIT
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie
Pobierz PDF Wydrukuj Podziel się na Facebooku Udostępnij na Twitterze

IV edycji konferencji HR DIRECTORS SUMMIT odbyła się 17 stycznia 2013 roku, w hotelu Marriott w Warszawie. Podobnie jak w poprzednich latach w programie konferencji znalazły się najciekawsze case study polskich firm oraz panele dyskusyjne i debaty z udziałem dyrektorów personalnych. Po raz pierwszy też zaproponowaliśmy Państwu HR Ekspert Tables czyli spotkania w ramach stolików eksperckich, które dały Państwu możliwość uzyskania odpowiedzi na trudne pytania oraz dyskusji w gronie praktyków.

Szczegóły konferencji

Program
Prelegenci
Partnerzy
Galeria

Program

 

  Program konferencji HR Directors Summit 2013
08.00 - 09.00
Rejestracja - Zapraszamy na poranną kawę
09.00 - 09.10
Otwarcie konferencji
Rafał Broniarek - Dyrektor ds. rozwoju; Wolters Kluwer Polska
Monika Dawid-Sawicka - Dyrektor programowy; HR Directors Summit
09.10 - 09.50
Zarządzanie Talentami w wersji 2.0 – jak uniknąć rozdźwięku między działaniami a strategią?
Steve Brigde - Vice-President, Alliances; Successfactors
09.50 - 10.50
HR wobec Zarządu. Czy rewolucyjnych zmian w biznesie może dostarczyć rewolucja w przywództwie?
Debata z udziałem Prezesów Firm i Dyrektorów HR.


Paneliści:
Dorota Piskorska - Dyrektor ds. Rozwoju Organizacji, Sebastian Szymanek - Członek Zarządu, Dyrektor Handlowy;
Polpharma S.A.
Dariusz Banach - General Manager / HR & General Administration
Toyota Motor Manufacturing Poland Sp. z o.o.
Marcin Ochnik - Członek Zarządu
Ochnik Sp. z o.o.

Moderatorzy:
Małgorzata Beym - Country Manager; Development Dimensions International Polska
Monika Dawid-Sawicka; Dyrektor programowy; HR Directors Summit
10.50 - 11.50
Wyzwania dla rynku pracy 2013 w perspektywie najważniejszych polskich badań.
Debata z udziałem badaczy i ekspertów rynku pracy.


Paneliści:
dr Agnieszka Chłoń-Domińczak, dr Łukasz Sienkiewicz - Instytut Badań Edukacyjnych
Anna Świebocka - Nerkowska - Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Paweł Strzelecki - Narodowy Bank Polski

Moderatorzy:
Sabina Siwy -Redaktor Naczelny Personel Plus
Monika Dawid-Sawicka; Dyrektor programowy; HR Directors Summit
11.50 - 12.20
Przerwa kawowa
  ŚCIEŻKA I
Wdrożenia na czas wyzwań
ŚCIEŻKA II
Zarządzanie personelem 2012-2013
ŚCIEŻKA III
Fuzje, przejęcia i zmiany
12.20 - 13.00
Co pytanie o sens życia ma wspólnego z CSR?
Agata Kaczmarska - HR Director, Jadwiga Jadziewicz - CSR Manager
AEGIS MEDIA Central Services
O wywróceniu do góry nogami tradycyjnego zarządzania personelem w korporacji
Małgorzata Tłuchowska - Dyrektor ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Regionie Europy Centralnej i Wschodniej
Wolters Kluwer
CDN... (CDP, Dialog, Netia)- wyzwania, ryzyka, efekty integracji kilku spółek, zróżnicowanych kulturowo, w tym samym czasie
Agnieszka Wolańska-Konecka; Dyrektor ds. Rozwoju organizacji i komunikacji
Netia
13.10 - 13.50
Będziemy rodzicami! HaPpy Parenting - program wspierający pracowników HP w roli rodziców
Katarzyna Błońska - Dyrektor ds. Personalnych
Hewlett-Packard Polska
Magdalena Kamińska - Koordynator do spraw personalnych
HP Global e-Business Operations
Budowanie strategii personalnej
Marzena Grzonkowska – Przyklęk; European HR Manager
Jabil Circuit Poland
Jak zaszczepiać kulturę wartości w nowych organizacjach? Postakwizycyjne doświadczenia na przykładzie spółek w Polsce, w Niemczech i na Węgrzech
Sylwia Gołuchowska - HR Director
Grupa Raben
Krisztina Kindla - HR Manager
Grupa Raben (węgierska spółka)
13.50 - 14.30
Lunch
14.30 - 15.10
Komunikacja HR, czy język biznesu to język finansów?
Bożena Szałaj - Dyrektor Zasobów Ludzkich i Komunikacji
DCT Gdańsk
Zarządzanie wielokulturowością na podstawie wybranych procesów HR w Infosys BPO Poland
Magdalena Jóźwiak – Menedżer HR
Magdalena Kowalska - Senior Training Team Lead
Infosys BPO Poland
Zarządzanie informacją i angażująca komunikacja w procesie łączenia spółek - integracja Grupy Aster z UPC Polska
Magdalena Selwant-Różycka - Kierownik ds. komunikacji biznesowej
Beata Stola – Dyrektor Personalny
i Administracji
UPC Polska
15.20 - 16.00
Transfer wartości poprzez wdrożenie kodeksu etyki zawodowej w sieci marketów budowlanych OBI
Elżbieta Pawluczuk - Dyrektor Personalny
OBI Polska
ZAANGAŻOWANIE PRACOWNIKÓW - dlaczego o to zabiegamy?
Magda Dybska -Tabor - Dyrektor ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Danone
HR Ekspert Tables
Jarosław Marciniak
Joanna Liksza
Małgorzata Skibińska
  PANELE DYSKUSYJNE POD PATRONATEM PERSONELU PLUS ORAZ HR EKSPERT
16.10 - 17.00
Efektywne zarządzanie czasem pracy w firmach - problem czy wyzwanie?

Paneliści:
Jolanta Grygiel - Dyrektor ds. Personalnych i Administracyjnych
Lubella S.K.A.
Joanna Podgórska -HR Manager
Weltbild Polska Sp. z o.o.
Renata Łęcka - Kierownik ds. Relacji Pracowniczych;
Castorama Polska Sp. z o.o.

Moderatorzy:
Anna Jankowska - Współwłaściciel
INTRASOFT24 SP.J.
Izabela Baranowska - Wydawca Serwisu Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, Wolters Kluwer Polska
 
Wynagrodzenie menedżerów średniego i wyższego szczebla dzisiaj i w przyszłości

Paneliści:
Małgorzata Bartler - Dyrektor Departamentu Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Play
Anna Uryasz-Majewska - HR Director
Abbott Laboratories
Agnieszka Rzenno
Dyrektor w Departamencie Polityki Wynagrodzeń, Benefitów i Systemów HR
BNP Paribas Bank Polska SA
Beata Wojciechowska – HR Director
Eli Lilly Polska Sp. z o.o.

Moderator:
Michał Grzybowski - Partner HC w Dziale Doradztwa Podatkowego
Ernst & Young
Budowanie międzynarodowych zespołów - sztuka, która nie zawsze się udaje

Paneliści :
Kalina Mikiewicz - Dyrektor Działu Zasobów Ludzkich;
British American Tobacco Polska
Anna Borzeszkowska - Head of Talent Management for EMEA
International Paper - Kwidzyn Sp. z o.o.
Sylwia Gołuchowska - HR Director
Grupa Raben

Moderator:
Sabina Siwy - Redaktor Naczelny Personel Plus

Organizatorzy i partnerzy

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com