Szkolenie online

Kontrakty menedżerskie - jak zatrudniać członków zarządu i top menedżment?

Kontrakty menedżerskie - jak zatrudniać członków zarządu i top menedżment?
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

W trakcie zatrudniania kadry menedżerskiej wysokiego szczebla niejednokrotnie powstaje pytanie jak to zrobić najbardziej korzystnie dla obydwu stron. Udział w szkoleniu online pozwoli, zarówno członkom zarządu, Radom Nadzorczym, właścicielom oraz działom HR, podejmować optymalne/właściwe decyzje i unikać błędów, które na ogół skutkują milionowymi, finansowymi konsekwencjami i innymi poważnymi kłopotami.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

W trakcie szkolenia online zostaną poruszone następujące zagadnienia:

 

  1. Jak efektywnie angażować członków Zarządu i top menedżment (to dla podmiotów zatrudniających) oraz jak być udanie angażowanym (to dla menedżmentu).
  2. Wielorakie i wielopłaszczyznowe konsekwencje wyboru niewłaściwej podstawy zatrudnienia, np: brak możliwości wypowiedzenia umowy o pracę.
  3. Charakter prawny i natura kontaktów menedżerskich …
  4. Struktura kontraktów menedżerskich:
  • jak poprawnie go formułować?
  • co powinien zawierać oraz
  • co powinien regulować …

   5. Porównanie kontraktu menedżerskiego i umowy o pracę członka zarządu – kryteria.

   6. Pułapki i niebezpieczeństwa wyboru jednej czy drugiej formy zatrudnienia.

   7. Specyfika kontraktów menedżerskich w spółkach państwowych i komunalnych:

  • Czy zarządca może negocjować warunki umowy?
  • Czy umowa może odbiegać od ustawowych standardów?
  • Czy trzeba się tego obawiać?

 

Webinar jest skierowany wprost i bezpośrednio do obu stron, tj. do właścicieli spółek, przedsiębiorców, Rad Nadzorczych, działów HR jak i angażowanych członków zarządów i innych przedstawicieli top menedżmentu.

 

Uczestnicy dowiedzą się jaki jest najefektywniejszy sposób zatrudnienia i zatrudniania się wysokiej kadry menedżerskiej i jak unikać dotkliwych skutków błędów przedsiębiorców (właścicieli), o dezinformacjach panujących na rynku i sidłach w jakie wpadają przedsiębiorcy.

 

Szkolenie online poprowadzi adwokat Waldemar Gujski oraz radca prawny Dawid Zdebiak, którzy od lat najwszechstronniej w Polsce zajmują się praktyką zatrudniania kadry menedżerskiej i to zarówno od strony spółek/właścicieli/przedsiębiorców jak i menedżerów.

Prelegenci

Prelegenci

Waldemar Gujski

Adwokat. Partner w kancelarii Drzewiecki Tomaszek
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w kwestiach związanych ze stosowaniem prawa pracy zarówno na etapie doradztwa, jak i w postępowaniach sądowych.
Praktyka mecenasa Waldemara Gujskiego skupia się na doradztwie procesowym firm polskich i zagranicznych, polskiej kadry zarządzającej, a także czołowych przedstawicieli świata mediów, biznesu, kultury i polityki w sprawach dotyczących zatrudnienia.
Jest twórcą i negocjatorem pakietów socjalnych, w tym takich, które znalazły szczególnie szeroki, pozytywny odzew w opinii publiczne. Stale współpracuje z redakcjami: „Rzeczpospolitej”, „Gazety Prawnej”, „Gazety Wyborczej”, stacjami telewizyjnymi i radiowymi odnosząc znaczne sukcesy na polu szerzenia wiedzy prawniczej. Jest również wykładowcą w Okręgowej Radzie Adwokackiej w Warszawie, na Podyplomowych Studiach Akademii Spółek działającej w Szkole Głównej Handlowej oraz na seminariach firm polskich i zagranicznych. Jest autorem prawno-pracowniczych analiz prywatyzacyjnych firm polskich oraz umów polskich pracowników na wystawę EXPO 2000. Współautor komentarza do Kodeksu pracy, wydanego w latach 1996, 1999 i 2006 nakładem Wydawnictwa Zrzeszenia Prawników Polskich, a także kilkudziesięciu publikacji z zakresu prawa pracy, prawa cywilnego oraz styku tych dwóch dziedzin prawa. W 2010 r. otrzymał złoty medal Akademii Polskiego Sukcesu za wybitne osiągnięcia w zakresie popularyzacji prawa pracy.

Dawid Jakub Zdebiak

Radca Prawny. Partner w kancelarii Drzewiecki Tomaszek
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.
W latach 1999 – 2005 wykonywał zawód sędziego w wydziałach pracy i cywilnych Sądów Rejonowych i Sądu Okręgowego w Warszawie.
Mecenas Dawid Jakub Zdebiak specjalizuje się w prawnych aspektach świadczenia pracy zarówno w ramach stosunków pracy, jak i na podstawie umów prawa cywilnego, w tym kontraktów menedżerskich, umów zlecenia, o dzieło. W związku z tym zajmuje się sprawami z zakresu prawa pracy, a także prawa cywilnego, w tym dotyczącego zobowiązań, prawa gospodarczego, prawa spadkowego.
Jego praktyka skupia się na doradztwie i udzielaniu pomocy prawnej członkom zarządów, menedżerom, pracownikom, a także pracodawcom i związkom zawodowym, zaś w sprawach cywilnych i gospodarczych osobom fizycznym i podmiotom gospodarczym; doradza polskim i zagranicznym firmom i menedżerom.
Uczestniczy w negocjowaniu i przygotowywaniu wewnętrznych aktów prawa pracy, przeprowadzaniu procedur zwolnień grupowych, przekształceniach zakładów pracy, sporach zbiorowych. Zajmuje się opracowywaniem i negocjowaniem skomplikowanych umów o pracę i kontraktów menedżerskich, w tym zawieranych w oparciu o przepisy kolejnych ustaw kominowych, a także innych umów, w tym dotyczących rozbudowanych systemów premiowania czy zakazów konkurencji. Uczestniczy w szczególnie skomplikowanych procesach sądowych przed sądami powszechnymi, polubownymi i Sądem Najwyższym.
Jest cenionym wykładowcą; regularnie wypowiada się w prasie w charakterze eksperta w sprawach pracowniczych i procesowych.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

Szkolenie odbędzie się 1 czerwca 2022r. o godz. 9:00. Potrwa 1,5h.

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 8:00 w dniu szkolenia.​

Mail z linkiem do szkolenia zostanie wysłany na dzień przed i w dniu szkolenia.

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX (przycisk Zaloguj się na górze tej strony).
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie mailem i danymi do których jest przypisana licencja Lex.
  3. Po zapisaniu się otrzymasz e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki CHROME lub Mozilla Firefox
- wtyczka Adobe Flash, głośniki lub słuchawki.

 

Po szkoleniu

Nagranie webinaru będzie bezpłatnie dostępne w Twoim produkcie LEX. Aby je obejrzeć, kliknij w kategorię Zasoby (menu po lewej stronie ekranu głównego LEX). Następnie wybierz Komentarze i publikacje. Odnośnik do nagrań to kategoria Szkolenia online.

 

 

Dla kogo szkolenie

Dla użytkowników LEX

Szkolenie jest bezpłatne dla klientów, którzy posiadają jeden z poniższych programów LEX:

 

 

Kadry Standard/Optimum/Premium

HR

Ksiegowość Standard/Optimum/Premium

Finanse Premium

Navigator Procedury Podatkowe 

 

 

Sprawdź, czy posiadasz jeden z tych produktów. Zaloguj się do LEX i wybierz kategorię Mój LEX w menu po lewej stronie ekranu głównego. Po kliknięciu wyświetli Ci się nazwa produktu/ów LEX, którego jesteś użytkownikiem.

 

 

Osoby niebędące naszymi klientami (płatne szkolenia)

Jeśli nie jesteś użytkownikiem LEX, serdecznie zapraszamy do płatnego udziału w szkoleniu. Wystarczy, że zapiszesz się na tej stronie, a następnie zapłacisz za szkolenie metodą Dotpay- jedyna metoda płatności za szkolenie jaką realizujemy (kliknij w czerwoną ramkę na górze tej strony). Zapraszamy!

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com