Szkolenie online

Obsługa trudnego klienta w postępowaniach administracyjnych

Obsługa trudnego klienta w postępowaniach administracyjnych
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie
Pobierz PDF Wydrukuj Podziel się na Facebooku Udostępnij na Twitterze

Każdy organ administracji publicznej ma doświadczenia z trudnymi klientami. Wynika to niewątpliwie z faktu, że decyzje podejmowane w postępowaniach administracyjne wpływają bezpośrednio na życie codzienne stron. Przykładem mogą być postępowania w sprawie wydawania decyzji o warunkach zabudowy, pozwolenia na budowę, decyzji środowiskowych, czy przydziału mieszkań komunalnych. Klienci urzędów potrafią bardzo konsekwentnie walczyć o zabezpieczenie swoich interesów składając szereg pism, skarg, wniosków, odwołać czy zażaleń, nierzadko przytaczając sprzeczne argumenty. W jaki sposób pracować z trudnym klientem? Jak poprowadzić postępowanie, żeby sprawnie i szybko zakończyć sprawę? Tego dowiedzą się Państwo z naszego szkolenia. Zapraszamy!

Szczegóły szkolenia

Program
Prelegenci
Organizator
Informacje organizacyjne
Kontakt

Program

1.       Wniosek o uznanie za stronę postępowania

2.       Uprawnienia osób nieuznany za stronę postępowania

3.       Dozwolone sposoby wnoszenia podań

4.       Podania wnoszone e-mailem

5.       Podania o niezidentyfikowanym żądaniu

6.       Donosy i anonimy

7.       Wielość żądań w podaniu

8.       Komu, kiedy i jak udostępnia się akta sprawy

9.       Wniosek o wyłączenie pracownika lub organu

10.   Problemy z doręczaniem pism

11.   Wniosek o przywrócenie terminu

12.   Wniosek o wstrzymanie wykonania decyzji

13.   Zaskarżanie aktów niezaskarżalnych

14.   Brak czynnego udziału w postępowaniu jako podstawa wznowienia

15.   Zbieg postępowań nadzwyczajnych

Organizatorzy i partnerzy

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:
Magdalena Karasek, magdalena.karasek@wolterskluwer.com

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com