Bądź na bieżąco
Zapisz się na Newsletter!
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które podczas swojej działalności w organach jednostek samorządu terytorialnego zajmują się rozpatrywaniem skarg, w szczególności dla pracowników urzędów (starostw) oraz radnych rad gmin i powiatów (sejmików wojewódzkich). Podczas szkolenia w sposób syntetyczny przedstawiona zostanie procedura rozpatrywania - w działalności jednostek samorządu terytorialnego - skarg powszechnych, wraz ze wskazaniem najczęstszych problemów, z jakimi borykają się osoby uczestniczące w tej procedurze (oraz propozycją rozwiązania tych problemów).
Dzięki temu uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę i umiejętności potrzebne do prawidłowego i efektywnego prowadzenia spraw związanych ze skargami, w szczególności o:
1. konstytucyjnym prawie składania skarg przez obywateli
2. kwalifikowaniu pism według ich treści
3. właściwości organów w sprawach skarg
4. co może być przedmiotem skarg
5. zasadach przyjmowania skarg
6. procedurze rozpatrywania skarg
7. ponownym złożeniu skargi uprzednio uznanej za bezzasadną
8. terminach rozpatrywania skarg
Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)
Zapytaj o ofertęSkontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie
Wyślij zapytanieMasz pytania? Zadzwoń lub napisz!
Ogólna infolinia: 801 04 45 45
Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com
Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl
Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com