Prawne aspekty marketingu w sieciach teleinformatycznych

Prawne aspekty marketingu w sieciach teleinformatycznych
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie
Pobierz PDF Wydrukuj Podziel się na Facebooku Udostępnij na Twitterze

Szczegóły szkolenia

Program
Cele
Prelegenci
Odbiorcy

Program

  1. Formy marketingu w sieciach teleinformatycznych
    • Marketing w sieciach ruchomych,
    • Marketing w sieciach stacjonarnych,
    • Marketing w sieci Internet.
  2. Prawne aspekty wykorzystania danych osobowych dla celów marketingu
    • Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych w celach marketingu,
      • marketing własnych produktów/usług i osób trzecich,
      • akt zgody/przesłanki ustawowe w zakresie przetwarzania danych osobowych,
      • cross-selling baz danych.
    • Prawne obowiązki związane z przetwarzaniem danych osobowych
      • obowiązki wobec osób, których dane dotyczą:
        • obowiązki informacyjne,
        • obowiązki dotyczące dostępu do danych osobowych,
        • obowiązki zmiany, usunięcia, sprostowania danych osobowych,
        • obowiązki zabezpieczenia zbiorów danych.
      • obowiązki wobec organu nadzoru
        • rejestrowe
        • wyłączenia spod rejestracji zbiorów danych
        • informacyjne
      • obowiązki wobec UKE
    • Zakres odpowiedzialności w związku z marketingiem produktów/usług
      • granice odpowiedzialności dostawcy usług i dostawcy treści,
      • odpowiedzialność za naruszenie ustawy o ochronie danych osobowych,
      • odpowiedzialność za naruszenie tajemnicy telekomunikacyjnej,
      • inne przesłanki odpowiedzialności.
  3. Nowe prawo telekomunikacyjne
    • Prawo unijne i inne podstawy nowelizacji prawa telekomunikacyjnego
    • Zasady przechowywanie informacji lub uzyskiwania dostępu do informacji już przechowywanej w telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym abonenta lub użytkownika końcowego,
    • Warunki, na jakich podmioty świadczące usługi drogą elektroniczną mogą instalować oprogramowanie w tele-komunikacyjnym urządzeniu końcowym abonenta lub użytkownika końcowego przeznaczonym do korzystania z tych usług lub korzystać z tego oprogramowania,
    • Obowiązki dostawcy usług w przypadku naruszenia danych osobowych,
    • Rejestr naruszeń danych osobowych.
  4. Zawieranie umów w sieciach teleinformatycznych
    • Umowy zawierane na odległość i obowiązki z tym związane,
    • Sposoby zawierania umów w sieciach teleinformatycznych,
    • Treść umowy zawieranej w sieciach teleinformatycznych; możliwość posługiwania się wzorcem umownym,
    • Forma umów zawieranych za pośrednictwem sieci Internet,
    • Przydatne/niedozwolone klauzule umowne.
  5. Kazusy

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com