Szkolenie online

Rejestr umów w jednostkach sektora finansów publicznych a RODO

Rejestr umów w jednostkach sektora finansów publicznych a RODO
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Od 1 lipca 2022 r. na kierownikach jednostek sektora finansów publicznych będzie ciążył obowiązek wprowadzania danych do rejestru umów. Rejestr umów ma być jawny i prowadzony centralnie, ale informacje o umowach zawartych w poszczególnych jednostkach sektora finansów publicznych (pod groźbą odpowiedzialności karnej) będą musiały być przekazywane przez ich kierowników. Na tle przepisów zobowiązujących do prowadzenia tego rejestru powstaje wiele wątpliwości, chociażby takie, jak to, które umowy uwzględniać w rejestrze, jak obliczać wartość umów, jak szeroko potraktować obowiązek wpisywania do rejestru umowy o pracę zawieranych z pracownikami jednostek sektora finansów publicznych, czy do rejestru wpisywać usługi, które kończą się wystawieniem faktury, a nie mają „tradycyjnej” formy pisemnej, itp.

Prowadzenie rejestru umów wymaga wielu czynności przygotowawczych, chociażby takich, jak klasyfikacja umów, ustalenia dotyczące sposobu i zakresu czynionych adnotacji, standaryzacja działań personelu jednostki sektora finansów publicznych w związku z ujawnianiem umów w rejestrze, analiza pod kątem ochrony prywatności oraz ochrony danych osobowych. Podczas szkolenia poruszymy wszystkie te zagadnienia.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

Plan szkolenia:

 

  1. rejestr umów zawartych przez jednostki sektora finansów publicznych – podstawy prawne funkcjonowania;
  2. zakres podmiotowy – kto ma prowadzić rejestr umów;
  3. rejestr umów a procedury dostępu do informacji publicznej;
  4. które umowy wykazywać w rejestrze umów;
  5. czy wykazanie umowy w rejestrze umów oznacza udostępnienie ich treści;
  6. treść rejestru umów;
  7. dostęp do rejestru umów a ochrona prywatności oraz ochrona danych osobowych - jak przygotować się do zapewniania dostępu do informacji zawartych w rejestrze umów w kontekście obowiązków wynikających z RODO;
  8. prowadzenie rejestru umów na tle przepisów ustawy o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego

 

 

Szkolenie skierowane jest w szczególności do:

  • inspektorów ochrony danych osobowych w jednostkach sektora finansów publicznych;
  • kierowników jednostek sektora finansów publicznych;
  • osób odpowiedzialnych za realizację dostępu do informacji publicznej w tych jednostkach i członków ich zespołów oraz ich współpracowników;
  • kierowników komórek organizacyjnych w jednostkach sektora finansów publicznych.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

Szkolenie odbędzie się 9 czerwca 2022r. o godz. 8:00. Potrwa 1,5h.

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 7:00 w dniu szkolenia.​

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX ( podaj login i hasło używane do logowania do posiadanego pakietu LEX)
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie 
  3. Po zapisaniu się otrzymasz e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki CHROME lub Mozilla Firefox.

 

Po szkoleniu

Nagranie webinaru będzie bezpłatnie dostępne w Twoim produkcie LEX. Aby je obejrzeć, kliknij w kategorię Zasoby (menu po lewej stronie ekranu głównego LEX). Następnie wybierz Komentarze i publikacje. Odnośnik do nagrań to kategoria Szkolenia online.

 

 

Dla kogo szkolenie

Dla użytkowników LEX

Szkolenie jest bezpłatne dla klientów, którzy posiadają jeden z poniższych programów LEX:

 

Ochrona Danych Osobowych 

 

 

Sprawdź, czy posiadasz jeden z tych produktów. Zaloguj się do LEX i wybierz kategorię Mój LEX w menu po lewej stronie ekranu głównego. Po kliknięciu wyświetli Ci się nazwa produktu/ów LEX, którego jesteś użytkownikiem.

 

Osoby niebędące naszymi klientami (płatne szkolenia)

Jeśli nie jesteś użytkownikiem LEX, serdecznie zapraszamy do płatnego udziału w szkoleniu. Wystarczy, że zapiszesz się na tej stronie, a następnie zapłacisz za szkolenie metodą Dotpay- jedyna metoda płatności za szkolenie jaką realizujemy (kliknij w czerwoną ramkę na górze tej strony). Zapraszamy!

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com