Śniadanie HR: Nadgodziny – Ile tak naprawdę pracujemy i jak to się odbija na naszym zdrowiu?

Śniadanie HR: Nadgodziny – Ile tak naprawdę pracujemy i jak to się odbija na naszym zdrowiu?
Zapraszamy na Śniadanie HR, podczas którego wspólnie będziemy szukać odpowiedzi na pytania związane z nadgodzinami. Nasz Partner - HAYS Poland przedstawi wyniki badania, poświęconego pracy w godzinach nadliczbowych i konsekwencji dla zdrowia. Podczas spotkania postaramy się spojrzeć na kwestię nadgodzin zarówno z perspektywy pracodawców, pracowników, jak również obowiązującego prawa pracy.
PROMOCJA
Udział już od 0,00 zł/os. netto (0,00 zł brutto)

Z badania przeprowadzonego przez Hays Poland wynika, że niemal 75% respondentów pracuje w nadgodzinach. Większość zabiera również pracę do domu i wykonuje obowiązki zawodowe w weekendy. Otacza nas mnóstwo bodźców, które skutecznie utrudniają koncentrację i skupienie na priorytetach, przez co na wykonanie wszystkich zadań coraz częściej nie wystarcza 8 godzin pracy dziennie.

85 lat temu brytyjski ekonomista John Keynes zapowiedział, że pokolenie Y będzie pracowało tylko 15 godzin tygodniowo. Tymczasem większość pracowników w Polsce i Europie Zachodniej już teraz pracuje ponad kodeksowe 40 godzin tygodniowo. Dodatkowo, często towarzyszy nam stres i zmęczenie, spowodowane – paradoksalnie – liczbą przepracowanych nadgodzin.

Godziny wykraczające ponad standardowy czas pracy często mają negatywny wpływ na samopoczucie i zdrowie pracowników, a w konsekwencji – są prostą drogą do wypalenia zawodowego. Znika zaangażowanie i motywacja, a pojawia się zrezygnowanie i niska efektywność. Z drugiej strony, przedsiębiorstwa coraz przychylniej patrzą na kwestie work-life balance oraz starają się dostosować kulturę pracy do oczekiwań przedstawicieli najmłodszych pokoleń.

Zapraszam na prezentację wyników badania HAYS Poland i dyskusję o nadgodzinach, konsekwencjach dla zdrowia oraz kulturze pracy, która będzie opłacalna dla pracowników i pracodawców.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

8.30 - 9.00 Rejestracja
Zapraszamy na poranną kawę i ciasteczko

9.00 - 10.30 Prezentacja i wyniki raportu
NADGODZINY - Ile tak naprawdę pracujemy i jak to się odbija na naszym zdrowiu?

10.30 - 10.45 Przerwa kawowa

10.45 - 11.30 Dyskusja i wymiana doświadczeń

Z czego wynika obciążenie pracą i jak sobie z nim radzić?
Czy work-life balance stoi w sprzeczności z dużym nakładem pracy?
Czy grozi nam kultura pracy w godzinach nadliczbowych?

11.30 - 12.00 Networking

 

Cele

Cele

Podczas spotkania postaramy się spojrzeć na kwestię nadgodzin zarówno z perspektywy pracodawców, pracowników, jak również obowiązującego prawa pracy.
Prelegent odpowie m.in. na takie pytania:

  • Z czego wynika takie obciążenie pracą i jak sobie z nim radzić?
  • Czy work-life balance stoi w sprzeczności z dużym nakładem pracy?
  • Czy grozi nam kultura pracy w godzinach nadliczbowych?

 

Korzyści

Korzyści

Podczas spotkania prelegent odpowie m.in. na takie pytania:

  • Z czego wynika takie obciążenie pracą i jak sobie z nim radzić?
  • Czy work-life balance stoi w sprzeczności z dużym nakładem pracy?
  • Czy grozi nam kultura pracy w godzinach nadliczbowych?

Partnerzy

Partnerzy

HAYS

Hays Poland jest firmą doradztwa personalnego należącą do międzynarodowej grupy Hays plc, która jest największą na świecie firmą zajmującą się rekrutacją specjalistyczną. Działając na rynku rekrutacyjnym od blisko 50 lat, Hays posiada 244 biur w 33 krajach. Łącznie pracuje w nich ponad 8700 ekspertów w 20 specjalizacjach. W 2002 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce.

Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 190 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście, Łodzi, Poznaniu oraz Szczecinie. 

Świadczymy dopasowane do wymagań klienta usługi w zakresie rekrutacji specjalistów i menedżerów pozyskując najlepszych kandydatów do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. Portfolio naszych usług obejmuje ponadto Executive Search, Recruitment Process Outsourcing (RPO) oraz marketing rekrutacyjny.

Z pasją wspieramy rozwój zawodowy profesjonalistów działających w różnych obszarach rynku, kierując się naszym motto „powering the world of work”.

Tym co wyróżnia nas spośród konkurencji jest unikalny system rekrutacji oparty o wyspecjalizowane dywizje, skupiające się na obsłudze poszczególnych sektorów rynku pracy. Dla naszych klientów jest to gwarancja dotarcia do najwyższej klasy specjalistów oraz możliwość pełnego dopasowanie procesu rekrutacji do ich potrzeb.

Partnerzy merytoryczni

Serwis HR

Serwis HR to nowoczesna publikacja tworzona z myślą o dyrektorach i specjalistach ds. personalnych. Serwis HR to narzędzia i wiedza, jak realizować procesy HRM, by wspierały osiąganie celów biznesowych firmy w  zgodzie z obowiązującym prawem i  trendami z obszaru HR. Pomaga rozwiązywać codzienne problemy, dostarcza inspiracji do wdrażania projektów oraz narzędzia do ich realizacji.

 

Zawiera analizy praktycznych tematów, procedury wdrażania procesów HRM, studia przypadków, odpowiedzi na pytania użytkowników, raporty rynkowe, materiały szkoleniowe i narzędzie do zarządzania nimi oraz kompleksowy pakiet informacji niezbędnych w pracy działu personalnego. W wersji on -line program jest aktualizowany codziennie.

Odwiedź stronę

Serwis Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych

Serwis Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych to nowoczesna publikacja tworzona z myślą o Kadrowych. SPPiUS to narzędzia i wiedza, która pomaga radzić sobie z problemami kadrowymi i płacowymi. Gwarantuje szybki i niezawodny dostęp do informacji o zmianach w przepisach oraz o ich praktycznym znaczeniu i zastosowaniu.

Zawiera analizy praktycznych tematów, kompleksowy zbiór aktów prawnych z prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, aktywne wzory dokumentów, odpowiedzi na pytania użytkowników, stawki i wskaźniki, orzecznictwo sądów polskich i UE, stanowiska urzędów oraz kompleksowy pakiet informacji niezbędnych w pracy działu kadrowego.

W wersji on-line program jest aktualizowany codziennie.

Odwiedź stronę

Patroni medialni

Personel Plus

Magazyn Personel Plus to fachowy miesięcznik dla branży HR. Skierowany jest do dyrektorów i specjalistów działów HR, właścicieli firm, szefów działów szkoleń oraz wszystkich zainteresowanych tematyką prawa pracy, zarządzania zasobami ludzkimi i coachingu.

Przedstawia polskich HR-owców, ich opinie i doświadczenia organizacji, które reprezentują. Materiały autorstwa ekspertów i praktyków z branży HR: szefów działów HR największych polskich firm, prezesów i czołowych konsultantów firm rekrutacyjnych, doradztwa personalnego, szkoleniowych, konsultingowych i doradczych, a także szefów organizacji związanych z polskim HR-em, trenerów, coachów, oraz specjalistów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych publikowane na łamach Personelu Plus są inspiracją do wdrażania zmian w organizacjach, dalszego dzielenia się wiedzą w dziedzinie HRM oraz rozwoju osobistego i pracowników.

Odwiedź stronę

kadry.ABC.com.pl

Serwis prawny poświęcony tematyce kadrowej, prawu pracy, ubezpieczeniom społecznym i HR. Prezentowane są w nim praktyczne informacje dotyczące kadr i zarządzania kadrami, praktyczne analizy tematów kadrowych, odpowiedzi na problematyczne pytania, analizy i opinie ekspertów. Na bieżąco śledzi wszystkie najważniejsze zmiany w przepisach od początku procesu legislacyjnego aż po jego ukończenie i przedstawia skutki tych zmian w codziennej aktywności pracodawców i kadrowców. Przypomina o ważnych terminach i wydarzeniach kadrowych.W Serwisie omawiane jest najnowsze orzecznictwo oraz interpretacje wydawane przez SN, NSA, MPiPS, ZUS oraz PIP, a także przedstawiane są opinie ekspertów i ich odpowiedzi na pytania z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i bhp.

 

Na stronach Serwisu zamieszczane są informacje o szkoleniach i konferencjach z zakresu kadr i HR, które pomagają zdobyć wiedzę i umiejętności praktyczne w tej dziedzinie. Prezentowana jest bogata oferta publikacji Wolters Kluwer poświęconych problematyce prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz HR.

Odwiedź stronę

 

Prelegenci

Prelegenci

Marek Wróbel

Marek Wróbel

Dyrektor Hays Response, ekspert z ponad 10-letnim doświadczeniem w rekrutacji i obsłudze kluczowych klientów. Do jego głównych zainteresowań zawodowych należy prawo pracy z perspektywy agencji zatrudnienia oraz budowa i implementacja modeli współpracy z klientami. Dywizja HAYS REPONSE, za którą odpowiada, obejmuje usługi zatrudnienia zewnętrznego  wyłącznie na pracowników „white & black collar”, w tym zatrudnienia tymczasowego, outsourcing pracowników, contracting oraz interim management.

 

Odbiorcy

Odbiorcy

Śniadanie HR dedykowane jest:

  • pracownikom działów HR;
  • właścielom firm i menadżerom;
  • osobom zajmującym się zarządzaniem zasobami ludzkimi.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Śniadanie HR odbędzie się 8 marca 2017 r. (środa) w godzianch 9.00 - 12.00
w Restauracji Halka, ul. Puławska 43 w Warszawie. 

Udział BEZPŁATNY
Liczba miejsc ograniczona
Spotkanie skierowane tylko do pracowników działów HR i kadry

Kontakt

Kontakt

Kontakt w sprawie szkolenia:

Agata Fiodorow

tel. +48 22 535 80 99

agata.fiodorow@wolterskluwer.com

Anna Grałek

tel.: +48 728 578 172 e-mail: anna.gralek@wolterskluwer.com

Organizatorzy i partnerzy

Partner
Partner merytoryczny
Partner merytoryczny
Patron medialny
Patron medialny

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:
Agata Fiodorow, tel. +48 22 535 80 99, agata.fiodorow@wolterskluwer.com

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia online:
magdalena.karasek@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com