Bądź na bieżąco
Zapisz się na Newsletter!
Doradca podatkowy, czy pracownik biura rachunkowego jest często zaangażowany we wdrażanie zmian u klienta, a także ingeruje w jego procesy decyzyjne. Przyczynia się to do powstania specyficznych więzi opartych na doświadczeniach ze wspólnego rozwiązywania problemów, na wprowadzaniu różnych rozwiązań, a także na odpowiedzialności za efekty doradztwa. W tym kontekście staje się oczywiste, że klient współtworzy wartość. Przemawiają za tym następujące argumenty:
Podstawą urzeczywistnienia idei współtworzenia wartości przez klienta staje się celowe wykorzystanie narzędzi umożliwiających „wydobywanie” potencjałów współpracy. W tym aspekcie zarządzanie kancelarii i biura rachunkowego polega na ciągłym inwestowaniu w rozwijanie relacji, doskonalenie komunikacji interpersonalnej oraz tworzenie warunków do kreowania i strumieniowania wartości dodanej przez wdrożony proces zarządzania wiedzą.
Warunkiem niezbędnym urzeczywistnienia tej koncepcji jest rozpoznanie kanałów strumieniowania wartości, a następnie zarządzanie nimi. Takie podejście uruchamia następujące możliwości:
Agenda:
Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)
Zapytaj o ofertęSkontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie
Wyślij zapytanieMasz pytania? Zadzwoń lub napisz!
Ogólna infolinia: 801 04 45 45
Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com
Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl
Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com