Szkolenie online

Finansowe instrumenty pomocowe dla firm

Finansowe instrumenty pomocowe dla firm
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Sytuacja w kraju i w Europie zmienia się z dnia na dzień, a przedsiębiorstwa przechodzą teraz przez trudny i niepewny czas. Jak pokazuje analiza skutków globalnego kryzysu z lat 2007-2009, główną przyczyną upadku i bankructw tysięcy przedsiębiorstw była utrata płynności i niemożność regulowania własnych zobowiązań.

Obecnie już 20% niemieckich firm jest zagrożonych upadłością. Polskie firmy znajdują się w podobnej lub nawet gorszej sytuacji – 50% przedsiębiorstw posiada zapasy finansowe tylko na miesiąc lub dwa.

Dostępne obecnie programy wsparcia mają pomóc utrzymać płynność. W trakcie szkolenia online, pomożemy Państwu w doborze rozwiązań odpowiednich dla Państwa firmy oraz wyjaśnimy zasady funkcjonowania poszczególnych programów dostępnych dla MŚP i dużych przedsiębiorstw. Naszym celem jest zebranie „w jednym miejscu” i przekazanie uporządkowanych informacji i praktycznych wskazówek co do możliwych działań.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

Szczególną uwagę poświęcimy uruchomionemu właśnie programowi subwencji z PFR przewidującemu umorzenie do 75% finansowania. Rozpoczął się już nabór pierwszych wniosków. Szybkie wsparcie otrzymają te firmy, które będą gotowe do ich szybkiego złożenia i przygotują je bezbłędnie. Pozostałe będą oczekiwały na rozpatrzenie odwołania od decyzji odmownej – PFR zapowiedział, że uruchomienie ścieżki reklamacyjnej będzie odroczone w czasie o kilkanaście dni. Udział w naszym szkoleniu online pomoże Państwu przygotować się do działania.

 

  1. 5 kroków niezbędnych do zachowania płynności finansowej
  2. Przegląd form pomocy dostępnych dla sektora MŚP oraz dużych przedsiębiorstw
  3. Plusy i minusy wsparcia z PFR, BGK i ARP
  4. Jak dobrać najdogodniejszy program wsparcia?
  5. Czy można łączyć wsparcie z różnych źródeł?
  6. Na co zwracać uwagę przy zawieraniu umowy?
  7. Krytyczne obowiązki związane z pomocą publiczną

Prelegenci

Prelegenci

Jacek Łuczyński

Senior Consultant w kancelarii Olesiński i Wspólnicy, specjalizuje się w doradztwie prawnym związanym z szeroko pojętą pomocą publiczną oraz preferencjami podatkowymi na nowe inwestycje i działalność B+R. Doradza również w obszarze zamówień publicznych.

Na co dzień zajmuje się obsługą przedsiębiorstw m.in. z sektora chemicznego, automotive, tekstylnego, IT – prowadzących działalność gospodarczą na terenie specjalnych stref ekonomicznych i działalność B+R.

Bierze udział w projektach pozyskiwania i rozliczania pomocy publicznej między innymi w formie dotacji w ramach PO IR, PO IG, Funduszu Strefowego a także zwolnień z podatku od nieruchomości i zezwoleń strefowych. Doradza przy kontrolach związanych z wydatkowaniem środków publicznych. Uczestniczył w wewnętrznych audytach pomocy publicznej w przedsiębiorstwach.

Absolwent Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Jest współpracownikiem dydaktycznym Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu.

Marcin Czapiewski

Senior Manager w kancelarii Olesiński i Wspólnicy, prawnik specjalizujący się w doradztwie prawnym związanym z compliance i prawem korporacyjnym, posiadając wieloletnie doświadczenie w branży ubezpieczeniowej, bankowej i leasingowej.

Przez kilkanaście lat zajmował stanowiska dyrektora departamentu prawnego i compliance w towarzystwach ubezpieczeniowych i firmach leasingowych. Pełnił też funkcję osoby kluczowej odpowiedzialnej za funkcję compliance w TU Europa S.A. i TU na Życie Europa S.A., gdzie w ostatnich latach zrealizował m.in. projekty obejmujące wdrożenie AML, FATCA i RODO. Odpowiadał też za szereg postępowań przed UOKiK oraz KNF, a także za duże, międzynarodowe projekty M&A.

W 2016 r. został wyróżniony nagrodą Lidera Prawników Przedsiębiorstw, przyznawaną przez Polskie Stowarzyszenie Prawników Przedsiębiorstw za szczególny wkład w realizację nieszablonowych przedsięwzięć biznesowych. Jako jeden z niewielu prawników z Polski został wpisany na listę 100 najbardziej innowacyjnych i wpływowych prawników korporacyjnych w Europie Centralnej i Wschodniej (ranking Legal500 GC Power List CEE) w 2017 r.

Prelegent na kilkudziesięciu konferencjach, warsztatach i szkoleniach. Wykładowca na Wydziale Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego, zasiada w radzie programowej Allerhand Advocacy.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Szkolenie online odbędzie się 11 maja 2020 r. o godzinie 15:30. 

 

Zapisy prowadzone są do godziny 14:30 w dniu szkolenia.​

 

Mail z linkiem do szkolenia zostanie wysłany na dzień przed i w dniu szkolenia.

 

Nagranie ze szkolenia online będzie dostępne dla wszystkich Użytkowników systemu LEX w ramach nowego, bezpłatnego modułu LEX Alert Koronawirus.

 

By zapisać się bezpłatnie na szkolenie online, prosimy przed zapisem o wylogowanie się z produktu LEX.

 

Szkolenie jest bezpłatne dla klientów, którzy posiadają LEX Alert Koronawirus

 

 

 


WAŻNE!


Udział płatny w szkoleniu online jest możliwy tylko po dokonaniu płatności online (metoda płatności Dotpay).  

 

 


Jakie są wymagania techniczne, aby móc uczestniczyć w szkoleniu online?

Aby móc komfortowo korzystać ze szkoleń online zalecamy korzystanie z następującego sprzętu:

komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4, 2GB pamięci RAM oraz otwarte porty 1935, 443 oraz 80.

 

Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s - dla zapewnienia stabilności aktualna wersja przeglądarki (zalecamy Chrome, Mozilla Firefox ) oraz wtyczki Adobe Flash, głośniki lub słuchawki.

Kontakt

Kontakt

Kontakt w sprawie szkolenia:

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:
Magdalena Karasek, magdalena.karasek@wolterskluwer.com

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com