Bądź na bieżąco
Zapisz się na Newsletter!
Sieci teleinformatyczne zapewniają możliwość komunikacji ogromnej liczbie osób, w tym użytkownikom sieci telefonii stacjonarnej, ruchomej czy też osób korzystających z dostępu do sieci Internet. Dlatego też sieci teleinformatyczne wykorzystywane są również w celu promocji usług, produktów czy też znaku towarowego danego podmiotu. Skuteczny marketing produktów lub usług prowadzi również do zawierania umów w sieciach teleinformatycznych. Decydując się na promocję produktów lub usług w sieciach teleinformatycznych przedsiębiorcy powinni poznać i stosować wszelkie wymogi prawem przewidziane dla tego rodzaju działalności. Nie jest to zadanie łatwe, gdyż brak jest jednej regulacji prawnej, a właściwe przepisy prawa w tym zakresie są rozproszone w całym systemie prawnym. Warsztaty pod tytułem ,,Prawne aspekty marketingu w sieciach teleinformatycznych mają na celu przedstawienie istotnych zagadnień prawnych związanych z marketingiem produktów i usług w sieciach teleinformatycznych. Warsztaty uwzględniać będą projektowane zmiany do ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. prawo telekomunikacyjne, ujęte w projekcie rządowym z dnia 23 lipca 2012 r. (druk sejmowy nr 627), odnoszące się do tajemnicy telekomunikacyjnej i wykorzystania danych w celach marketingowych. Ponadto prowadzący omówi reformę prawa unijnego w tym zakresie. Tematyka uzupełniona zostanie o praktyczne kazusy.
ADRESACI SZKOLENIA:
Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)
Zapytaj o ofertęSkontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie
Wyślij zapytanieMasz pytania? Zadzwoń lub napisz!
Ogólna infolinia: 801 04 45 45
Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com
Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl
Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com