Szkolenie online

Szanse i ryzyka dla kancelarii obsługujących przedsiębiorstwa w dobie koronawirusa

Szanse i ryzyka dla kancelarii obsługujących przedsiębiorstwa w dobie koronawirusa
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Zapraszamy na szkolenie! W trakcie prelekcji dowiesz się, jak prowadzić kancelarię w obliczu epidemii, a także jakie wyzwania, szanse i ryzyka stawia przed Tobą obecna sytuacja.

adw. Michał Babicz, ceniony procesualista z ponad 10-letnim doświadczeniem opowie m.in. o sprzedaży usług prawnych w nowej rzeczywistości, o efektywności komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, a także o ryzykach finansowych w obliczu pandemii.

Szkolenie przeznaczone jest głównie dla kancelarii prawnych zajmujących się obsługą prawną przedsiębiorstw.

 

Szczegóły szkolenia

Program

Program

1. Jeszcze raz o „agile” czyli dlaczego potwierdza się teza, że zwinność zarządzania w kancelariach nabrała kluczowego znaczenia?

 

a) zmieniające się warunki na rynku a rola prawnika – czemu ma służyć uważna obserwacja i poszukiwanie nowych przestrzeni do działania? Od czego zacząć, o czym pamiętać?;

b) narzędzia technologiczne/projektowe online i offline, z których warto skorzystać;

c) umiejętność szybkiego procedowania zmian legislacyjnych i dostarczania najbardziej aktualnych informacji największym wyzwaniem merytorycznym doradztwa

d) eksperymentowanie i kreowanie nowych tendencji – dlaczego warto wychodzić przed szereg?

 

2. Sprzedaż usług prawnych w nowej rzeczywistości – czy będzie trudniej?

 

 a) Strukturyzowanie sprzedażowej komunikacji wewnętrznej – dobre praktyki

b) umiejętne cedowanie obowiązków sprzedażowych – czy każdy prawnik powinien sprzedawać?

c) „przepalanie godzin” i „dowożenie tematów” – niewiele znaczące slogany czy podstawa skutecznej sprzedaży?

d) konieczność przygotowania się na różne scenariusze – dlaczego prawnicy nie radzą sobie z porażkami?

 

3. „Wszyscy robią alerty i webinary? Zróbmy i my!” O efektywności komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej

 

a) w jaki sposób wyróżnić się na rynku intensywnie walczącym o klienta?;

b) w jaki sposób gospodarować zasobami, by komunikacja nie była tylko efektowna, ale i efektywna?

c) kilka słów o zarządzaniu zespołem czyli dlaczego warto zwrócić szczególną uwagę na swoich pracowników

d) komunikacja z pracownikami w dobie pracy zdalnej

 

4. Ryzyka finansowe kancelarii w obliczu sytuacji wyjątkowej

 

a) wpływ sytuacji rynkowej na sposób zarządzania projektami kancelarii – dlaczego warto sięgnąć do niektórych spraw i zastanowić się z jaką intensywnością działamy dalej?

b) sposoby na zabezpieczenie sytuacji finansowej kancelarii – o czym warto pamiętać?

c) płynność finansowa kancelarii oraz inne ryzyka związane z zaistnieniem sytuacji wyjątkowej

Prelegenci

Prelegenci

Michał Babicz

Adwokat,prawnik procesualista z ponad 10-letnimi doświadczeniem.
 Założyciel FILIPIAK BABICZ LEGAL sp.k., jednej z najdynamiczniej rozwijających się Kancelarii w Polsce. Przez 10-lat pełnił w niej rolę partnera zarządzającego. Aktualnie z sukcesem rozwija innowacyjne narzędzia i metody zarządzania Kancelarią.
Mówca TEDx, prelegent Legal Market Day, mentor Huge Thing i StartUp Sprint. Zdobywca Orizaby (najwyższego aktywnego wulkanu Ameryki Północnej).
 Prawnik Lider w PL w kategorii „Prawo karne dla biznesu” wg Rankingu Kancelarii Prawniczych Rzeczpospolitej 2019.
Laureat konkursu „Profesjonaliści Forbesa 2012 – zawody zaufania publicznego” w kategorii adwokat w województwie wielkopolskim.
Członek Zespołu do spraw Prawa Gospodarczego w Ministerstwie Inwestycji i Rozwoju.
Występował w roli eksperta współtworząc opinie prawne m.in. dla Związku Banków Polskich.
W Kancelarii - szef praktyki postępowań spornych. Nadzoruje i prowadzi interdyscyplinarne, międzynarodowe projekty obejmujące swoim zakresem prawo karne gospodarcze, karne skarbowe, a także regulacje prawne dotyczące przestępstw rynków finansowych (Forex), obrotu papierami wartościowymi (GPW, New Connect), przeciwdziałania praniu brudnych pieniędzy, jak również cyberprzestępczości.

Organizator

Organizator

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. jest największym wydawcą publikacji prawniczych i biznesowych na rynku polskim. Od lat dostarcza najwyższej klasy wiedzę, nowoczesne rozwiązania, narzędzia i usługi dla profesjonalistów z branży prawniczej, podatkowej, biznesu, ochrony zdrowia, edukacji, administracji państwowej i samorządowej. Wspiera ich w podejmowaniu kluczowych decyzji tak by mogli działać pewnie i bez obaw. Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu Wolters Kluwer – globalnej i wiodącej firmy wydawniczej i dostawcy usług informacyjnych.  

 

W ofercie wydawnictwa Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. znajdują się produkty elektroniczne, książki i czasopisma jak również szkolenia online i konferencje.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Szkolenie online odbędzie się 24 kwietnia 2020 r. o godzinie 15:00. 

 

Zapisy prowadzone są do godziny 14:00 w dniu szkolenia.​

 

Mail z linkiem do szkolenia zostanie wysłany na dzień przed i w dniu szkolenia.

 

Nagranie ze szkolenia online będzie dostępne dla wszystkich Użytkowników systemu LEX w ramach nowego, bezpłatnego modułu LEX Alert Koronawirus.

 

By zapisać się bezpłatnie na szkolenie online, prosimy przed zapisem o wylogowanie się z produktu LEX.

 

Szkolenie online jest bezpłatne dla klientów Wolters Kluwer, którzy posiadają przynajmniej jeden z wymienionych produktów: 

 

LEX Kancelaria Standard/Optimum/Premium, LEX Aplikant Premium

 

 

 


WAŻNE!


Udział płatny w szkoleniu online jest możliwy tylko po dokonaniu płatności online (metoda płatności Dotpay).  

 

 


Jakie są wymagania techniczne, aby móc uczestniczyć w szkoleniu online?

Aby móc komfortowo korzystać ze szkoleń online zalecamy korzystanie z następującego sprzętu:

komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4, 2GB pamięci RAM oraz otwarte porty 1935, 443 oraz 80.

 

Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s - dla zapewnienia stabilności aktualna wersja przeglądarki (zalecamy Chrome, Mozilla Firefox ) oraz wtyczki Adobe Flash, głośniki lub słuchawki.

Kontakt

Kontakt

Kontakt w sprawie szkolenia:

Organizatorzy i partnerzy

Organizator

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:
Magdalena Karasek, magdalena.karasek@wolterskluwer.com

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com