Szkolenie online

LEX Administracja i LEX Urząd - szkolenie dla pracowników JST z funkcjonalności i nowych zasobów serwisu

LEX Administracja i LEX Urząd - szkolenie dla pracowników JST z funkcjonalności i nowych zasobów serwisu
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Wiemy, jak ważna jest dla Państwa możliwość szybkiego i prostego odnalezienia informacji potrzebnych w codziennej pracy. W ostatnim czasie większego znaczenia nabiera faktyczna możliwość szybkiego wyszukiwania sprawdzonych informacji szczególnie o tematyce związanej z codziennymi wyzwaniami urzędu jak np. nowe prawo zamówień publicznych, PPK, doręczenia elektroniczne czy kontrola zarządcza.
Monitorowanie zmian prawnych, realizacja nowych obowiązków i zadań z nich wynikających, wprowadzanie nowych rozwiązań w zarządzaniu JST jest dużym wyzwaniem.

Jesteśmy przekonani, że zasoby, funkcje oraz usługi dostępne w ramach serwisu LEX mogą ułatwić Państwu te zadania.
Aby jednak korzystanie z nich było bardziej efektywne, przygotowaliśmy specjalnie dla Państwa bezpłatne szkolenie online, podczas którego pokażemy najbardziej kluczowe funkcje serwisu oraz nowe zasoby.Szkolenie jest realizowane w trybie online w czasie rzeczywistym, to znaczy, że mogą Państwo w trakcie szkolenia zadawać pytania na czat (z zakresu funkcjonalności serwisu LEX).
Szkolenie potrwa ok 75 minut.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

  • Skróty i szybkie ścieżki dotarcia do krótkich, przystępnych interpretacji problemu, poradników, szkoleń, newsów i wzorów,
  • Sposób włączania pulpitu dziedzinowego dla konkretnej specjalizacji (pulpity zawierają wyselekcjonowane zbiory praktycznych dokumentów do najbardziej kluczowych zagadnień dla danego działu/specjalizacji),
  • Form i zasad konsultacji z ekspertami merytorycznymi (mailowo, telefonicznie, uczestniczenie w szkoleniach online „na żywo” z możliwością zadawania pytań – opcje zależne od posiadanego wariantu serwisu),
  • Praca z aktem prawnym i wersjami czasowymi aktu lub konkretnego przepisu.
  • Automatyzację w zakresie informowania o pojawiających się zmianach w prawie (alerty przychodzące na skrzynkę e-mail!),
  • Zapisywanie kluczowych dokumentów w Aktówce i współdzielenie katalogów ze współpracownikami (funkcja LEX Cloud),
  • Usprawnienia w dotarciu do często poszukiwanych zasobów np. samodzielne tworzenie indywidualnych paneli na pulpicie LEX zawierających kluczowe i często przeglądane zbiory dokumentów przez danego użytkownika,
  • Automatyzację w zakresie dotarcia do nowych dokumentów w LEX pod kątem wybranego problemu (aktualizujące się listy wynikowe złożone np. z poradników, szkoleń czy też pytań innych użytkowników do wybranego problemu, a nie tylko jednego przepisu).
  • Zegar Legislacyjny - unikatowa funkcjonalność pomagająca śledzić aktualność podstaw prawnych wykorzystanych w aktach prawa miejscowego.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

Szkolenie odbędzie się 26 marca 2021r. o godz. 12:00. Potrwa ok. 75 minut

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 11:00 w dniu szkolenia.​

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Wybierz przycisk zaloguj się w prawym górnym rogu strony (podaj login i hasło używane do logowania do LEX).
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie.
  3. Po zapisaniu się otrzymasz e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru. Zalecamy korzystanie z przeglądarki Chrome lub Mozilla, odradzamy natomiast IE.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM
|- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki Chrome lub Mozilla Firefox
- wtyczka Adobe Flash, głośniki lub słuchawki.

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com