Szkolenie online

LEX Kadry - nowości w zasobach i kluczowe funkcjonalności serwisu

LEX Kadry - nowości w zasobach i kluczowe funkcjonalności serwisu
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Pracodawcy oraz działy kadrowo-płacowe co roku zmagają się z kolejnymi, ogromnymi zmianami w prawie. W 2020 roku były to regulacje związane z epidemią COVID-19 i kolejnymi ograniczeniami. Nadchodzący rok 2022 również będzie obfitował w zmiany - 1 stycznia wejdą w życie ważne zmiany wynikające z Polskiego Ładu, które w istotny sposób wpłyną na pracodawców, pracowników oraz przedsiębiorców. Od początku 2022 roku wejdą w życie również zmiany w ubezpieczeniach społecznych.
Nowe regulacje wywołują wiele wątpliwości w praktyce. Aby pomóc je wyjaśnić, zapraszamy na bezpłatne szkolenie online.

Celem szkolenia jest przedstawienie konkretnych zasobów w systemie LEX, które mogą być pomocne w codziennej pracy działów kadrowo-płacowych. Duży nacisk zostanie położony na sposoby dotarcia do poszukiwanych dokumentów oraz inne praktyczne funkcje.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

Program:

 

Część I
Omówienie zasobów i metod dotarcia do dokumentów na poniższych przykładach:

 

  • zmiany w ubezpieczeniach społecznych od 1 stycznia 2022 r.,
  • zmiany wynikające z Polskiego Ładu,
  • zmiany w opodatkowaniu (podniesienie progu podatkowego i kwoty wolnej),
  • ulga dla klasy średniej,
  • zmiany w składce zdrowotnej,
  • skutki podatkowe i składkowe nielegalnego zatrudniania,
  • ochrona sygnalistów i zgłaszanie nieprawidłowości.

 

Część II

 

  • Dostosowywanie ustawień systemu LEX do własnych preferencji.
  • Tworzenie skrótów na stronie startowej kierujących do nowości oraz najważniejszych dokumentów lub zbiorów publikacji.
  • Omówienie wyszukiwania dokumentów wspierających pracę praktyków z Działów Kadr i/lub Działów HR: analizy, komentarze praktyczne, poradniki, pytania i odpowiedzi ekspertów, zestawienia, kalkulatory, merytoryczne szkolenia online.
  • Praca z aktem prawnym i dokumentami powiązanymi (wersje czasowe, śledzenie zmian, drukowanie, wysyłanie).
  • Zasady korzystania z konsultacji merytorycznych z ekspertem (zadawanie pytań drogą mailową, infolinia merytoryczna).
  • Automatyzacja śledzenia zmian w prawie - system Alertów.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

Szkolenie odbędzie się 26 stycznia 2021r. o godz. 12:00. Potrwa 70 minut.

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 11:00 w dniu szkolenia.​

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX (przycisk Zaloguj się na górze tej strony).
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie.
  3. Po zapisaniu się otrzymasz na maila podanego podczas zapisu e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM oraz otwarte porty 1935, 443 i 80
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki Chrome lub Mozilla Firefox.

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com