dostosowanie do infywidualnych potrzeb
dostosowanie do indywidualnych potrzeb
płatność po zrealizowanej usłudze
płatność po zrealizowanej usłudze
Konferencja
Warszawa 27.04.2017

HR TECH Summit 2017

HR TECH Summit 2017
Cena
Bezpłatne

Jak sprawić, aby działy HR stały się bardziej innowacyjne? W jaki sposób usprawnić procesy analiz i raportowania na potrzeby HR? Czy nowoczesna rekrutacja i szkolenia pomagają w budowaniu silnej pozycji lidera na rynku?

Na te i inne pytania odpowiedzą nasi eksperci w trakcie IV edycji Konferencji HR Tech Summit, która od kilku lat przyciąga szeroką rzeszę uczestników.

Nie ulega wątpliwości, iż na przestrzeni lat działy HR zyskały na wartości. To właśnie ich funkcjonowanie wywiera coraz większy wpływ na rozwój biznesu poprzez budowane silnej polityki kadrowej. W dzisiejszych czasach rytm pracy w najbardziej znaczących organizacjach nadają nowe technologie. Warto więc zaczerpnąć rozwiązań, które staną się narzędziem w rękach liderów. 

Szczegóły konferencji

Program

Program

HR TECH Summit 2017 - PROGRAM KONFERENCJI
8:30 - 9:00 REJESTRACJA I PORANNA KAWA
9:00 - 9:20

Otwarcie konferencji 

Marta Kozłowska, Wolters Kluwer

9:20 - 9:50

Nowoczesny system kadrowo-płacowy nie tylko działu kadr...

 Monika Grabowska, MACROLOGIC

9:50 - 10:20

Jak zaangażować tych, którzy wszystko juz widzieli, czyli najnowsze trendy w rozwoju Managerów 

Arkadiusz Siechowicz, WESTHILL 

10:20 - 10:40 PRZERWA
10:40 - 11:10 Rozwiązania HR oparte na chmurze
11:10 - 11:40

Onboarding – miecz obosieczny! Jak zaplanować angażujący proces onboardingowy i obniżyć koszty rekrutacji

Iwona Wieczorek, HOUSE OF SKILLS

11:40 - 12:00 PRZERWA
12:00 - 12:30

Najbardziej pożądany benfit, czyli o czym marzą pracownicy

Krzysztof Radke, GET IN FLEET

12:30 - 13:00

Tech-trendy i symplifikacja w procesach rozwojowych

Iwona Skiba, Joanna Parchem, GRUPA ODITK

13:00 - 14:00 LUNCH KANAPKOWY & NETWORKING
Ścieżki tematyczne
  Nowoczesne szkolenia
i motywowanie
Zarządzanie
i raportowanie
Rekrutacja
i innowacje
14:00 - 14:30

Dlaczego przyszłość zarządzania wiedzą należy do
e-learningu?

 

Analityka HR, czyli co nas czeka do końca 2018 r.

Piotr Pszczółkowski, HR SYS

 

Carbenefit - innowacyjny program, który przyciąga i zatrzymuje talenty w organizacji

Krzysztof Radke, GET IN FLEET

14:30 - 14:45 PRZERWA
14:45 - 15:15

Uważaj! Mobile learning! Nic nie jest takie, jak się wydaje

Iwona Wieczorek, HOUSE OF SKILLS

Jakie korzyści płyną z inwestowania w technologię w obszarze HR?

Zarządzanie efektywnościa i rozwojem pracowników - nowoczesne technologie wspierające talenty

ELEVATO

15:15 - 15:30 PRZERWA
15:30 - 16:00  Skuteczne rozwijanie kompetencji online  Jak okiełznać BIG DATA? Kreowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy w Internecie
ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI

Cele

Cele

Głównym celem konferencji jest integracja środowiska HR-owego, wskazanie nowych trendów, a także zainsporowanie do tworzenia lepszych miejsc pracy oraz kształtowania przyszłości HR. Biorąc udział w wydarzeniu poznasz przedstawicieli najnowocześniejszych organizacji, którzy podzielą się swoim doświadczeniem w zakresie przyszłości pracy, innowacji w HR czy technologii wspierających obszar zarządzania zasobami ludzkimi.

HR Tech Summit to przede wszystkim przestrzeń dla praktyków, którzy mają możliwość dzielenia się doświadczeniami z globalną społecznością.

Całodniowe wydarzenie rozpoczniemy od sesji plenarnej, podczas której dowiemy się przede wszystkim jakie korzyści płyną z inwestowania w technologiczne rozwiązania w obszarze HR. W dalszej części program przewiduje trzy ścieżki tematyczne, które umożliwią  swobodne przyjrzenie się technologiom poświęconym zarządzaniu zasobami ludzkimi w takich obszarach jak:

- Nowoczesne szkolenia i motywowanie

- Zarządzanie i raportowanie

- Rozwój pracowników i innowacje

Prelegenci

Prelegenci

Iwona Wieczorek

Dyrektor zarządzająca w e-learning.pl. Ma 14-letnie doświadczenie w branży edukacji elektronicznej oraz w obszarze zarządzania i marketingu b2b. Przez wiele lat odpowiedzialna była za zarządzanie projektami e-learningowymi dla wielotysięcznych grup. Swoją wiedzę z obszaru marketingu i motywacji niejednokrotnie wykorzystuje w procesach e-learningowych. Jako jedna z pierwszych wprowadziła na rynek usługi wsparcia procesu m.in. tzw. marketing motywacyjny, który w praktyce wielokrotnie przesądzał o sukcesie projektów. Fascynatka e-learningu i ciągłego samokształcenia z wykorzystaniem sieci.

Arkadiusz Siechowicz

Partner Zarządzający w firmie Westhill Consulting.
 

Specjalizuje się w projektach z zakresu przywództwa, jednocześnie rozwija projekty szkoleniowe firmy Westhill w zaawansowanych obszarach budowania relacji z Klientami i coachingu menedżerskiego. Aktualnie merytorycznie odpowiedzialny za projekt coachingowy w MERCEDES-BENZ Polska. Certyfikowany coachem - Richmond upon Thames College w Londynie, a także w City Lit London gdzie ukończył certyfikowany kurs z umiejętności coachingowych akredytowany przez Institute of Leadership and Management. Współtworzył Polską Izbę Coachingu i Polskie Stowarzyszenie Coachingu. Finalista ogólnopolskiego konkursu Mistrz Prezentacji, oraz dwukrotnie wyróżniony tytułem ‘Best Speaker’ w Olympians Toastmaster Club w Londynie. Przez prawie 3 lata pracował w Londynie, m.in. na stanowisku Menedżera do spraw zarządzania potencjałem ludzkim i alokacji w międzynarodowej firmie doradczo-informatycznej. Przez ponad dwa lata pracował jako interim manager w DB SCHENKER, realizując główny obszar działań zleconych firmie Westhill – zarządzanie rozwojem pracowników firmy. Miłośnik TED, a także każdej idei wartej rozprzestrzeniania!

Piotr Pszczółkowski

Konsultant merytoryczny specjalizujący się w optymalizacji procesów HR w organizacjach. Od ponad dziesięciu lat wdraża systemy informatyczne w obszarze HR. Prowadzi szkolenia i warsztaty. Ukończył dwa fakultety. Pierwszy z zakresu politologii, drugi z zakresu prawa na Uniwersytecie Gdańskim. Jest absolwentem dwuletniego studium pedagogicznego z zakresu andragogiki osób dorosłych na Uniwersytecie Gdańskim uzyskując uprawnienia edukacyjne. Wykładowca na Szkole Głównej Handlowej i innych uczelniach. Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia HR Biznes Partnerów, Członek Zarządu Human Resources Cluster. Członek Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami,. Autor wielu publikacji i artykułów. Posiada Eurotrainer's certificate - certyfikat w ramach dwuletniego kursu metodycznego organizowanego przy Komisji Europejskiej UE. Akredytowany konsultant Insights.

Krzysztof Radke

Swoje bogate doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą B2B, negocjacjach biznesowych i rozwoju produktów benefitowych połączył z pasją do motoryzacji co zaowocowało jego pracą nad innowacyjnym programem benefitowym „CarBenefit”. Swoją karierę rozpoczął w Polkomtel S.A. gdzie zarządzał oddziałem telefonicznej sprzedaży B2B. Później laureat programu Business Gold Club w Orange Polska a następnie pracował nad wdrażaniem opieki medycznej Medicover do kluczowych klientów.

Prywatnie samochodowy obieżyświat i prog-rockowy gitarzysta.

Piotr Banasiak

Key Account Manager, Educational Testing Service (ETS) Global BV Sp. z o.o., oddział w Polsce Odpowiada za współpracę z firmami i korporacjami w całej Polsce, dbając o budowanie długofalowych relacji i satysfakcję Klientów. Zajmuje się rozwojem sprzedaży dla sektora korporacyjnego – profesjonalnym doradztwem w zakresie portfolio produktów i usług ETS Global, prezentowaniem ofert audytu językowego, negocjacjami i realizacją umów, a także opieką nad stałymi Klientami.

Z branżą edukacyjną związany od 2009 roku; blisko 7 lat jako lektor i Dyrektor Metodyczny dla firm i instytucji publicznych w Polsce. Absolwent NKJO oraz Instytutu Neofilologii na UW. Ekspert, mówca oraz prelegent na konferencjach poświęconych zarządzaniem edukacją w obszarze HR

Odbiorcy

Odbiorcy

Konferencja HR Tech Summit jest skierowana do Dyrektorów i Specjalistów reprezentujących wewnętrzne działy HR, jak również HR Business Partnerów oraz wszystkich zainteresowanych nowymi technologiami w HR.

Organizator

Organizator

Wolters Kluwer Polska SA

Wolters Kluwer Polska SA jest największym wydawcą publikacji prawniczych i biznesowych na rynku polskim. Od lat dostarcza najwyższej klasy wiedzę, nowoczesne rozwiązania, narzędzia i usługi dla profesjonalistów z branży prawniczej, podatkowej, biznesu, ochrony zdrowia, edukacji, administracji państwowej i samorządowej. Wspiera ich w podejmowaniu kluczowych decyzji tak by mogli działać pewnie i bez obaw. Wolters Kluwer SA jest częścią międzynarodowego koncernu Wolters Kluwer – globalnej i wiodącej firmy wydawniczej i dostawcy usług informacyjnych.  

 

W ofercie wydawnictwa Wolters Kluwer Polska SA znajdują się produkty elektroniczne, książki i czasopisma jak również szkolenia i konferencje.

Partnerzy

Partnerzy

Westhill Consulting

Działamy na rynku od 2004 roku, wdrażając rozwiązania doradcze i szkoleniowe w obszarach: zarządzanie i obsługa Klienta

Dzięki specjalizacji, możemy w tych obszarach wspierać naszych Klientów kompleksowo, wykraczając często poza ich oczekiwania. 

Poprzez nasze działania, konsekwentnie budujemy wizerunek firmy opierającej się o jasne zasady, realizującej projekty gwarantujące zbudowanie prawdziwie partnerskich relacji z Klientami i pracownikami. 

Odwołując się do wartości: uczciwość i długofalowe relacje z Klientami, podejmujemy się jedynie tych projektów, które dają rzeczywisty efekt. Ważna jest dla nas satysfakcja i duma z tego, że wykonujemy rzetelną pracę. W biznesie wszędzie tam, gdzie nie ma gotowych rozwiązań, sięgamy do naszego doświadczenia.

Car Benefit

Getin Fleet S.A. to nowoczesna, zorientowana na klienta firma CFM - outsourcingu flot samochodowych. Jest częścią największej grupy leasingowej w Polsce - Getin Idea Leasing która w 2016 roku osiągnęła ponad 4 miliardy złotych wartości leasingowanych przedmiotów.

 

W swojej ofercie poza typowymi usługami CFM skierowanymi do klienta korporacyjnego posiada innowacyjny na polskim rynku benefit pracowniczy– CarBenefit. Dzięki niemu pracownicy firmy biorącej udział w programie mogą leasingować samochody na specjalnych warunkach. Przekłada się to na realne oszczędności w domowym budżecie pracownika (nawet do 50% kosztów prywatnego samochodu) bez zaangażowania i ryzyka po stronie pracodawcy.

 

www.carbenefit.pl

www.getinfleet.pl

 

Macrologic

Elevato Software

System Elevato Software to platforma do zarządzania pracownikami w obszarze tzw. miękkiego HR. Pozwala zwiększać i rozwijać potencjał pracowników, a także wspomaga podejmowanie kluczowych decyzji związanych z zasobami ludzkimi i strategią firmy. Pomaga usprawnić istniejące lub wprowadzić w firmie nowe procesy HR w oparciu o sprawdzone metody specjalistów w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi. Zastępuje rozproszone narzędzia i zapiski, wprowadza ujednolicony system dla wszystkich działań HR. System składa się z modułów:
•Rekrutacja
•Oceny
•Szkolenia
•Pracownicy
•Narzędzia HR
Elevato Software jest dostępny w wersji standardowej jako system działający w chmurze (e-usługa) lub w wersji dedykowanej, wdrożonej na lokalnym serwerze i ściśle dostosowanej do potrzeb klienta. System wspomaga m.in. procesy:
•rekrutacji i selekcji kandydatów
•ocen pracowniczych 180 i 360 stopni
•zarządzania kompetencjami
•zarządzania celami
•zarządzania danymi pracowników (e-teczki, opisy stanowisk, karty osobowe)
•analizy potrzeb szkoleniowych
•zarządzania szkoleniami i budżetowania
•zarządzania rozwojem pracowników
•tworzenia ścieżek karier w organizacji i zarządzania nimi

House of Skills

House of Skills to wiodąca marka na polskim rynku usług doradczo-szkoleniowych. Celem naszego działania jest dostarczanie skutecznej odpowiedzi na kluczowe wyzwania menedżerskie. House of Skills jest partnerem wielu międzynarodowych organizacji. Pracujemy zgodnie ze światowymi  standardami, oferując licencjonowane i autorskie know-how. Niezwykle ważne dla nas jest to, aby renomowane, sprawdzone na świecie rozwiązania można było efektywnie adaptować w polskich warunkach. Nasz know-how uporządkowany jest zgodnie ze zdefiniowanymi przez nas obszarami wyzwań menedżerskich: Strategie, Przywództwo, Talenty, Efektywność, Fundamenty pracy menedżera.

ETS Global

ETS Global -wiodący dostawca usług audytu językowego i zarządzania kapitałem językowym w organizacjach. Renomowane testy językowe ETS są też wsparciem w procesach rekrutacji, selekcji do zespołów projektowych i na międzynarodowe szkolenia i przy opracowywaniu ścieżek rozwoju. ETS Global jest filią ETS - światowego lidera tworzenia standardów oceny kompetencji w środowisku pracy, biznesu i nauki.

GRUPA ODITK

Towarzyszymy Klientom w rozwoju ich organizacji poprzez:

  • szkolenia,
  • doradztwo,
  • coaching,
  • e-learningi i symulacje biznesowe.

 

Uważamy, że najlepsze rezultaty daje podejście procesowe, oparte o diagnozę i zakończone wdrożeniem. Pracujemy na różną skalę: od procesów nakierowanych na rozwój w jednym obszarze, po kompleksowe programy mające na celu np.: rozwój leadershipu, zmianę kultury organizacyjnej czy wdrożenie systemu zarządzania przez cele.

 

Przekazujemy wiedzę i rozwijamy umiejętności na różne sposoby - szkolimy "na sali", jak i zdalnie poprzez webinaria, e-learningi oraz symulacje biznesowe.

 

Nasz zespół tworzy 60 trenerów, coachów i konsultantów z różnych obszarów merytorycznych:

  • leadership
  • zarządzanie strategiczne
  • zarządzanie projektami
  • sprzedaż i zarządzanie zespołem sprzedażowym
  • umiejętności miękkie
  • finanse, rachunkowość i controlling
  • prawo
  • TRIZ
  • produkcja, logistyka, procesy.

Jedyni w Polsce posiadamy międzynarodową licencję na procesy rozwojowe N.E.W.S.®

 

W rankingu Book of Lists 2014/2015 w kategorii firmy szkoleniowe zajęliśmy pierwsze miejsce. Ponownie w czołówce w latach 2015/2016 i 2016/2017.

 

Więcej na www.oditk.pl

Assessment Systems

Sponsorzy

HRsys.pl

Zaprojektowana i stworzona przez nas platforma HRsys.pl jest odpowiedzią na potrzeby wielu klientów posiadania jednego kompleksowego narzędzia, które będzie pozwalało na efektywne zarządzanie
wszystkimi procesami HR w organizacji. HRsys. to jeden z nabardziej zaawansowanych systemów do zarządzania pracownikami, jakie są dostępne na polskim rynku. Dzięki swojej rozbudowanej funkcjonalności pomaga w optymalizacji – szybszej organizacji, łatwiejszej koordynacji, lepszej dostępności do wyników – realizowanych projektów HR. Przyjazny wygląd, intuicyjny panel, pomoc na każdej podstronie to jedne z
wielu funkcji, które sprawiają, iż korzystanie z platformy jest łatwe i przyjemne.

HRsys.pl to także pewna koncepcja, która wyznacza politykę zarządzania zasobami ludzkimi w firmie. Rdzeń platformy został oparty na opisach stanowisk pracy, które uzupełnione o modele kompetencyjne
ułatwiają i przyśpieszają realizację poszczególnych projektów tj. – oceny okresowe, monitoring personalny, badanie 180/360, proces rekrutacji i innych. Platforma otrzymała już trzy nagrody za najbardziej innowacyjne narzędzie HR. Z pewnością pomoże Ci w skutecznym zarządzaniu i monitorowaniu wszystkich procesów HR organizacji.

Działamy na rynku usług szkoleniowych i badań marketingowych od 2003 roku. Realizując projekty dla wielu organizacji zdobyliśmy duże doświadczenie w obszarze projektów rozwojowych, badawczych a także narzędzi HR i MR.Oferujemy kompleksową wiedzę w zakresie zarządzania potencjałem ludzi i organizacji. Wyposażamy organizacje w innowacyjne narzędzia HR/MR. Zajmujemy się budowaniem standardów sprzedaży, ich monitorowaniem, a także badaniem. Nasi doradcy, posiadający wieloletnie doświadczenie praktyczne pomogą Państwu usystematyzować prowadzone działania HR/MR, a w rezultacie zwiększyć
ich efektywność. W okresie ponad ośmiu lat zdobyliśmy uznanie wielu organizacji, które dzisiaj wystawiły nam pozytywne referencje, rekomendując nasze doświadczenie innym klientom. Cieszymy się, że możemy przedstawić bardzo rozbudowaną listę referencyjną firm z różnych branż i krajów.

Uczelnia Łazarskiego

Jesteśmy wiodącą uczelnią ekonomiczno-prawniczą w Warszawie. Zostaliśmy uznani za najlepszą polską szkołę wyższą w globalnym rankingu U-Multirank przygotowanym na zlecenie Komisji Europejskiej. Przodujemy też w krajowych  rankingach. W notowaniach „Dziennika Gazety Prawnej” oraz „Rzeczpospolitej” mamy najlepszy Wydział Prawa i Administracji wśród uczelni niepublicznych. Nasz Wydział Ekonomii i Zarządzania plasuje się jako najlepszy praktycznie kształcący na rynku w ratingu „Briefu”. Oferujemy studia licencjackie, magisterskie, podyplomowe, MBA, LLM, szkolenia, kursy językowe oraz studia anglojęzyczne z brytyjskim dyplomem Coventry University. Budujemy swoją ofertę w oparciu o najwyższe standardy merytoryczne, doświadczoną kadrę akademicką i ekspercką, reprezentującą różne sektory gospodarki i instytucje administracji publicznej i samorządowej oraz organizacje non-profit. W budowie i realizacji programów opieramy się na współpracy z partnerami instytucjonalnymi. Wśród grona partnerów znajdują się m.in.: Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, Polska Izba Gospodarcza Energii Odnawialnej (PIGEO),  Związek Powiatów Polskich, Polska Federacja Rynku Nieruchomości, Polskie Centrum Mediacji, Urząd Lotnictwa Cywilnego, Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, Izba Gospodarki Elektronicznej E-commerce Polska. Przygotowujemy  studentów do osiągania sukcesów zawodowych, poprzez samodzielne kształtowanie ścieżki kariery i zarządzanie swoim rozwojem w oparciu o specjalistyczną wiedzę, profesjonalne umiejętności oraz kwalifikacje.


Odwiedź stronę

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Miejsce:

Hotel Marriott
Al. Jerozolimskie 65/79, 00-697 Warszawa

 

PAKIET HR-owiec 
(0 zł netto + VAT)
Wszystkie osoby zatrudnione w działach HR mają możliwość darmowego uczestniczenia w konferencji. 
Warunkiem jest podanie stanowiska i maila służbowego w celu weryfikacji.

Pakiet zawiera:

  • Udział w konferencji
  • Materiały merytoryczne
  • Przerwa kawowa
  • Lunch


PAKIET Konsultant 
(790 zł netto + VAT)

Pakiet dla przedstawicieli firm konsultingowych, szkoleniowych i doradczych.

Warunki uczestnictwa:

  • Warunkiem udziału w konferencji jest wypełnienie powyższego formularza zgłoszeniowego.
  • Płatność następuje na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wolters Kluwer SA, którą Uczestnik otrzyma w dniu konferencji.
  • Płatność na konto Wolters Kluwer SA powinna nastąpić w terminie do 7 dni od daty wystawienia faktury VAT.
  • Rezygnacje z udziału w konferencji przyjmujemy wyłącznie w formie pisemnej.
  • Osoby, które nie odwołają pisemnie swojego udziału w szkoleniu najpóźniej na 14 dni przed planowanym terminem konferencji, zostaną obciążone pełnymi kosztami uczestnictwa.

Kontakt

Kontakt

Kontakt w sprawie szkolenia:

Agata Fiodorow

tel. +48 22 535 80 99

agata.fiodorow@wolterskluwer.com

Marta Olczak

Project Sales Manager
Tel: 728 323 629
E-mail: molczak@wolterskluwer.pl

Marta Kozłowska

Project Manager Konferencji
Tel: 539 959 731
E-mail: marta.kozlowska@wolterskluwer.com

Organizatorzy i partnerzy

Organizator
Partner
Partner
Partner
Partner
Partner
Partner
Partner
Partner
Sponsor
Sponsor

Informacje o cenie

Cena szkolenia:

Bezpłatne

Termin i miejsce:

27.04.2017 , Warszawa

Zgłoszenia

Kontakt w sprawie zgłoszeń:
Agata Fiodorow
Kierownik ds. szkoleń i konferencji
tel. +48 22 535 80 99 agata.fiodorow@wolterskluwer.com

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 0 801 04 45 45

Obsługa szkoleń:

Kancelaria Prawna, Administracja, Samorząd

Małgorzata Libuda

tel: 600 485 180

Banki, Compliance, Ochrona Zdrowia, Edukacja i Oświata, Nieruchomości, Budownictwo

Joanna Kozerska

tel: 728 396 892

Księgowość, Podatki, HR-kadry, Ochrona Środowiska

Agata Fiodorow

tel: 664 729 369

Szkolenia Produktowe (Progman)

Rafał Rymkiewicz

tel: 516 005 818