Chce wiedzieć więcej o żywności

Chce wiedzieć więcej o żywności
Podczas szkolenia uczestnicy poszerzą wiedzę na temat poszczególnych grup środków spożywczych, zwrócą uwagi na skład żywności ze wskazaniem składników i dodatków do żywności, które mogą być niebezpieczne dla zdrowia oraz zapoznają się z obecnym stanem prawnym odnośnie informowania konsumenta.
PROMOCJA
Udział już od 240,00 zł/os. netto (295,20 zł brutto)
Pobierz PDF Wydrukuj Podziel się na Facebooku Udostępnij na Twitterze

W obecnym stanie prawnym, konsument musi wykazywać się czujnością przy wyborze środków spożywczych. Dynamiczny rozwój przemysłu spożywczego, liberalne prawo żywnościowe odnośnie dodatków do żywności, zaniechania stosowania obowiązkowych norm branżowych skutkuje zwiększonym znacznie asortymentem produktów spożywczych, których nazwa niewiele mówi już, o jakości.

W procesie wyboru produktów spożywczych o lepszej jakości niezbędne staje się czytanie etykiet, analiza składu surowcowego. Piramida zdrowego żywienia to nie wszystko w obrębie każdej grupy produktów spożywczych można znaleźć takie, które są po prostu bardziej wskazane w naszej diecie.

Podczas szkolenia uczestnicy poszerzą wiedzę na temat poszczególnych grup środków spożywczych, zwrócą uwagi na skład żywności ze wskazaniem składników i dodatków do żywności, które mogą być niebezpieczne dla zdrowia oraz zapoznają się z obecnym stanem prawnym odnośnie informowania konsumenta.

Szczegóły szkolenia

Program
Prelegenci
Odbiorcy

Program

  1. Jakie obowiązki na producentów żywności wprowadza rozporządzenie o informowaniu konsumentów.
  2. Co można wyczytać z etykiety?
  3. Informacja o produkcie nieopakowanym.
  4. Oświadczenia żywnościowe, – o czym nam mówią.
  5. Sól i cukier, gdzie się ukrywają i co powoduje ich nadmiar.
  6. Chleb, chlebowi nie równy – jak wybrać ten zdrowszy.
  7. Zbożowe produkty śniadaniowe, na co zwrócić uwagę.
  8. Mleko 0%,2%,3,2% tłuszczu, UHT, pasteryzowane, mikrofiltrowane, – które najlepsze?
  9. Twarogi i sery żółte, – jaki skład jest najlepszy dla naszego zdrowia.
  10. Wędliny, – co tam może się znaleźć.
  11. Napój, nektar, sok, – co nazwa mówi o produkcie.
  12. Napoje izotoniczne i energetyzujące.
  13. Ryby i produkty rybne, – które wybierać?
  14. Koncentraty spożywcze – składniki koncentratów wątpliwe pod względem zdrowotnym
  15. Dodatki do żywności, których najlepiej unikać
  16. Akryloamid, – co powoduje, kiedy powstaje, żywności o największej zawartości akryloamidu.
  17. Izomery trans nienasyconych kwasów tłuszczowych jak je zidentyfikować w żywności.
  18. Jak wybrać zdrowy tłuszcz.

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com