Szkolenie online

Nowe PZP - organizacja zamówień u zamawiającego

Nowe PZP - organizacja zamówień u zamawiającego
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Czas pozostały do wejścia w życie nowego PZP wymaga, zwłaszcza ze strony zamawiających, odpowiedniego przygotowania się do wdrożenia nowych rozwiązań prawnych i organizacyjnych tak, aby od 1 stycznia 2021 r. nowe regulacje mogły prawidłowo zafunkcjonować w ich jednostkach.

 

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do bezpłatnego udziału w tym szkoleniu. Więcej szczegółów i zapisy znajdziesz tutaj>>

Szczegóły szkolenia

Program

Program

Zanim rozpoczniemy przygotowanie pierwszego postępowania prowadzonego na nowych zasadach powinniśmy się zastanowić, jakie organizacyjne i prawne podwaliny tego procesu stworzyć w strukturze organizacyjnej zamawiającego. Pomocne w tym zakresie będzie szkolenie, w trakcie którego uczestnicy pozyskają wiedzę co do konieczności zmiany wewnętrznych procedur, regulaminów i wzorów dokumentów.

Powyższe jest niezbędne przede wszystkim dla właściwego wdrożenia elektronicznych procedur udzielania zamówień, udzielania zamówień bagatelnych i tzw. zamówień krajowych, przygotowania planów postępowań, czy też tworzenia nowych dokumentów - przed wszczęciem postępowania oraz po  wykonaniu umowy. Te kwestie mogą być też ważne z punktu widzenia realizacji obowiązku dokumentacyjnego i archiwizacji dokumentów według nowego PZP, pracy komisji przetargowej, czy badania konfliktu interesów na nowych zasadach.

 

Podczas szkolenia dowiesz się:

 

  • jakie zmiany wprowadzić w jednostce, aby prowadzić postępowania zgodnie z nowym PZP
  • jak zmodyfikować wewnętrzne procedury, regulaminy i wzory dokumentów
  • jak realizować obowiązek archiwizacji dokumentów na gruncie nowego PZP

 

Podczas szkolenia będzie można zadać pytania Ekspertowi, a po szkoleniu możliwe będzie uzyskanie certyfikatu z udziału w szkoleniu.

Prelegenci

Prelegenci

Małgorzata Stręciwilk

Pracownik Katedry Prawa Informatycznego i Zawodów Prawniczych Wydziału Prawa i Administracji UMCS w Lublinie, radca prawny, odnotowana w rankingu "50 najbardziej wpływowych prawników" Dziennik Gazeta Prawna w 2016, członek Regionalnej Komisji Orzekającej w sprawie naruszenia dyscypliny finansów publicznych przy Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Krakowie, były Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, członek i rzecznik prasowy Krajowej Izby Odwoławczej. Wieloletni praktyk w dziedzinie zamówień publicznych.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

Szkolenie odbędzie się 16 września 2020r o godz. 12:00. Potrwa 1 godzinę, max 75 minut.

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 11:00 w dniu szkolenia.​

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX (przycisk Zaloguj się na górze tej strony).
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie.
  3. Po zapisaniu się otrzymasz e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM
|- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki Chrome lub Mozilla Firefox
- wtyczka Adobe Flash, głośniki lub słuchawki.

 

Po szkoleniu

Nagranie webinaru będzie bezpłatnie dostępne w Twoim produkcie LEX. Aby je obejrzeć, kliknij w kategorię Zasoby (menu po lewej stronie ekranu głównego LEX). Następnie wybierz Komentarze i publikacje. Odnośnik do nagrań to kategoria Szkolenia online.

 

 

 

Dla kogo szkolenie

Dla użytkowników LEX

Szkolenie jest bezpłatne dla klientów, którzy posiadają jeden z poniższych programów LEX:

Zamówienia Publiczne Standard
Zamówienia Publiczne Optimum
Zamówienia Publiczne Premium
Urząd
Urząd Premium

 

 

Sprawdź, czy posiadasz jeden z tych produktów. Zaloguj się do LEX i wybierz kategorię Mój LEX w menu po lewej stronie ekranu głównego. Po kliknięciu wyświetli Ci się nazwa produktu/ów LEX, którego jesteś użytkownikiem.

 

 

Osoby niebędące naszymi klientami (płatne szkolenia)

Jeśli nie jesteś użytkownikiem LEX, serdecznie zapraszamy do płatnego udziału w szkoleniu. Wystarczy, że zapiszesz się na tej stronie, a następnie zapłacisz za szkolenie metodą Dotpay (kliknij w czerwoną ramkę na górze tej strony). Zapraszamy!

Kontakt

Kontakt

Kontakt w sprawie szkolenia:

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:
Magdalena Karasek, magdalena.karasek@wolterskluwer.com

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com