Bądź na bieżąco
Zapisz się na Newsletter!
Zanim rozpoczniemy przygotowanie pierwszego postępowania prowadzonego na nowych zasadach powinniśmy się zastanowić, jakie organizacyjne i prawne podwaliny tego procesu stworzyć w strukturze organizacyjnej zamawiającego. Pomocne w tym zakresie będzie szkolenie, w trakcie którego uczestnicy pozyskają wiedzę co do konieczności zmiany wewnętrznych procedur, regulaminów i wzorów dokumentów.
Powyższe jest niezbędne przede wszystkim dla właściwego wdrożenia elektronicznych procedur udzielania zamówień, udzielania zamówień bagatelnych i tzw. zamówień krajowych, przygotowania planów postępowań, czy też tworzenia nowych dokumentów - przed wszczęciem postępowania oraz po wykonaniu umowy. Te kwestie mogą być też ważne z punktu widzenia realizacji obowiązku dokumentacyjnego i archiwizacji dokumentów według nowego PZP, pracy komisji przetargowej, czy badania konfliktu interesów na nowych zasadach.
Podczas szkolenia dowiesz się:
Podczas szkolenia będzie można zadać pytania Ekspertowi, a po szkoleniu możliwe będzie uzyskanie certyfikatu z udziału w szkoleniu.
Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)
Zapytaj o ofertęSkontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie
Wyślij zapytanieMasz pytania? Zadzwoń lub napisz!
Ogólna infolinia: 801 04 45 45
Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com
Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl
Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com