Bądź na bieżąco
Zapisz się na Newsletter!
1. Postępowanie z pacjentem agresywnym w szpitalu i przychodni
2. Rejestracja przebiegu wizyty
3. Uczestnictwo innych osób w trakcie udzielania świadczeń
4. Pacjent pretensjonalny
5. Efektywna komunikacja z pacjentem
6. Przykładowe procedury i działania jakie może wdrożyć placówka
Szkolenie skierowane jest w szczególności do:
• personelu medycznego (lekarze, pielęgniarki, ratownicy medyczni oraz inne osoby wykonujące zawody medyczne)
• personelu niemedycznego mającego na co dzień kontakt z pacjentami (m.in. rejestratorki medyczne, salowe)
• kadry zarządzającej przychodniami oraz szpitalami (osób odpowiedzialnych za organizację pracy PWDL oraz jego bezpieczeństwo)
• pacjentów placówek medycznych
Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)
Zapytaj o ofertęSkontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie
Wyślij zapytanieMasz pytania? Zadzwoń lub napisz!
Ogólna infolinia: 801 04 45 45
Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com
Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl
Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com