Szkolenie online

Postępowanie z trudnym pacjentem w placówce medycznej

Postępowanie z trudnym pacjentem w placówce medycznej
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

W trakcie udzielania świadczeń personel medyczny często ma do czynienia z "niestandardowymi" zachowaniami pacjentów. Agresja ze strony badanego, nagrywanie przebiegu wizyty telefonem czy pacjent, który podważa diagnozę lekarza powołując się na informacje znalezione w intrnecie - to przykładowe sytuacje, które zdarzają się w codziennej pracy i mogą wywoływać zakłopotanie po stronie personelu. Jak postąpić w takiej sytuacji, aby nie narazić się na zarzut naruszenia praw pacjentów? Czy placówka powinna "przewidzieć" odpowiednie procedury w swoim regulaminie? Jak efektywnie komunikować się z trudnym pacjentem? Zapisz się na bezpłatny webinar, na którym wyjaśnimy te wątpliwości!

 

Szczegóły szkolenia

Program

Program

1. Postępowanie z pacjentem agresywnym w szpitalu i przychodni
2. Rejestracja przebiegu wizyty
3. Uczestnictwo innych osób w trakcie udzielania świadczeń
4. Pacjent pretensjonalny
5. Efektywna komunikacja z pacjentem
6. Przykładowe procedury i działania jakie może wdrożyć placówka

 

Szkolenie skierowane jest w szczególności do:

• personelu medycznego (lekarze, pielęgniarki, ratownicy medyczni oraz inne osoby wykonujące zawody medyczne)
• personelu niemedycznego mającego na co dzień kontakt z pacjentami (m.in. rejestratorki medyczne, salowe)
• kadry zarządzającej przychodniami oraz szpitalami (osób odpowiedzialnych za organizację pracy PWDL oraz jego bezpieczeństwo)
• pacjentów placówek medycznych

Prelegenci

Prelegenci

Radosław Tymiński

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, doktor nauk prawnych, ekspert do spraw legislacji, radca prawny. Jest autorem licznych publikacji prawnomedycznych oraz kilku książek z tego zakresu. Prowadzi bloga www.prawalekarza.pl. Jest wykładowcą prawa medycznego na II Wydziale Lekarskim Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Zajmuje się przede wszystkim obroną lekarzy w sprawach sądowych oraz obsługą podmiotów leczniczych i praktyk lekarskich.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Szkolenie odbędzie się 12 kwietnia 2023 roku o godz. 12:00. Potrwa 1,5h.

 

Zapisy prowadzone są do godz. 11:00 w dniu szkolenia.​

 

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu na górze tej strony.
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie.
  3. Po zapisaniu się otrzymasz e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki Chrome lub Mozilla Firefox

 

Po szkoleniu

Nagranie webinaru będzie bezpłatnie dostępne w Twoim produkcie LEX. Aby je obejrzeć, kliknij w kategorię Zasoby (menu po lewej stronie ekranu głównego LEX). Następnie wybierz Komentarze i publikacje. Odnośnik do nagrań to kategoria Szkolenia online.

 

 

Dla kogo szkolenie

Dla użytkowników LEX

Szkolenie jest bezpłatne dla klientów, którzy posiadają jeden z poniższych programów LEX:

 

LEX Ochrona Zdrowia (Standard, Optimum, Premium) 

 

 

Sprawdź, czy posiadasz jeden z tych produktów. Zaloguj się do LEX i wybierz kategorię Mój LEX w menu po lewej stronie ekranu głównego. Po kliknięciu wyświetli Ci się nazwa produktu/ów LEX, którego jesteś użytkownikiem.

 

Osoby niebędące naszymi klientami (płatne szkolenia)

Jeśli nie jesteś użytkownikiem LEX, serdecznie zapraszamy do płatnego udziału w szkoleniu. Wystarczy, że zapiszesz się na tej stronie, a następnie zapłacisz za szkolenie metodą Dotpay- jedyna metoda płatności za szkolenie jaką realizujemy (kliknij w czerwoną ramkę na górze tej strony). Zapraszamy!

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com