Szkolenie online

Postępowanie z trudnym pacjentem w placówce medycznej

Postępowanie z trudnym pacjentem w placówce medycznej
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie
Pobierz PDF Wydrukuj Podziel się na Facebooku Udostępnij na Twitterze

W trakcie udzielania świadczeń personel medyczny często ma do czynienia z "niestandardowymi" zachowaniami pacjentów. Agresja ze strony badanego, nagrywanie przebiegu wizyty telefonem czy pacjent, który podważa diagnozę lekarza powołując się na informacje znalezione w intrnecie - to przykładowe sytuacje, które zdarzają się w codziennej pracy i mogą wywoływać zakłopotanie po stronie personelu. Jak postąpić w takiej sytuacji, aby nie narazić się na zarzut naruszenia praw pacjentów? Czy placówka powinna "przewidzieć" odpowiednie procedury w swoim regulaminie? Jak efektywnie komunikować się z trudnym pacjentem? Zapisz się na bezpłatny webinar, na którym wyjaśnimy te wątpliwości!

 

Szczegóły szkolenia

Program
Prelegenci
Informacje organizacyjne

Program

1. Postępowanie z pacjentem agresywnym w szpitalu i przychodni
2. Rejestracja przebiegu wizyty
3. Uczestnictwo innych osób w trakcie udzielania świadczeń
4. Pacjent pretensjonalny
5. Efektywna komunikacja z pacjentem
6. Przykładowe procedury i działania jakie może wdrożyć placówka

 

Szkolenie skierowane jest w szczególności do:

• personelu medycznego (lekarze, pielęgniarki, ratownicy medyczni oraz inne osoby wykonujące zawody medyczne)
• personelu niemedycznego mającego na co dzień kontakt z pacjentami (m.in. rejestratorki medyczne, salowe)
• kadry zarządzającej przychodniami oraz szpitalami (osób odpowiedzialnych za organizację pracy PWDL oraz jego bezpieczeństwo)
• pacjentów placówek medycznych

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com