Bądź na bieżąco
Zapisz się na Newsletter!
Zanim rozpoczniemy przygotowanie pierwszego postępowania prowadzonego na nowych zasadach powinniśmy się zastanowić, jakie organizacyjne i prawne podwaliny tego procesu stworzyć w strukturze organizacyjnej zamawiającego. Pomocne w tym zakresie będzie szkolenie, w trakcie którego uczestnicy pozyskają wiedzę co do konieczności zmiany wewnętrznych procedur, regulaminów i wzorów dokumentów.
Powyższe jest niezbędne przede wszystkim dla właściwego wdrożenia elektronicznych procedur udzielania zamówień, udzielania zamówień bagatelnych i tzw. zamówień krajowych, przygotowania planów postępowań, czy też tworzenia nowych dokumentów - przed wszczęciem postępowania oraz po wykonaniu umowy. Te kwestie mogą być też ważne z punktu widzenia realizacji obowiązku dokumentacyjnego i archiwizacji dokumentów według nowego PZP, pracy komisji przetargowej, czy badania konfliktu interesów na nowych zasadach.
Podczas szkolenia dowiesz się:
Podczas szkolenia będzie można zadać pytania Ekspertowi, a po szkoleniu możliwe będzie uzyskanie certyfikatu z udziału w szkoleniu.
Pracownik Katedry Prawa Informatycznego i Zawodów Prawniczych Wydziału Prawa i Administracji UMCS w Lublinie, radca prawny, odnotowana w rankingu "50 najbardziej wpływowych prawników" Dziennik Gazeta Prawna w 2016, członek Regionalnej Komisji Orzekającej w sprawie naruszenia dyscypliny finansów publicznych przy Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Krakowie, były Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, członek i rzecznik prasowy Krajowej Izby Odwoławczej. Wieloletni praktyk w dziedzinie zamówień publicznych.
Informacje organizacyjne
Termin i czas trwania
Szkolenie odbędzie się 16 września 2020r o godz. 12:00. Potrwa 1 godzinę, max 75 minut.
Zapisy
Zapisy prowadzone są do godz. 11:00 w dniu szkolenia.
Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:
Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM
|- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki Chrome lub Mozilla Firefox
- wtyczka Adobe Flash, głośniki lub słuchawki.
Po szkoleniu
Nagranie webinaru będzie bezpłatnie dostępne w Twoim produkcie LEX. Aby je obejrzeć, kliknij w kategorię Zasoby (menu po lewej stronie ekranu głównego LEX). Następnie wybierz Komentarze i publikacje. Odnośnik do nagrań to kategoria Szkolenia online.
Dla kogo szkolenie
Dla użytkowników LEX
Szkolenie jest bezpłatne dla klientów, którzy posiadają jeden z poniższych programów LEX:
Zamówienia Publiczne Standard
Zamówienia Publiczne Optimum
Zamówienia Publiczne Premium
Urząd
Urząd Premium
Sprawdź, czy posiadasz jeden z tych produktów. Zaloguj się do LEX i wybierz kategorię Mój LEX w menu po lewej stronie ekranu głównego. Po kliknięciu wyświetli Ci się nazwa produktu/ów LEX, którego jesteś użytkownikiem.
Osoby niebędące naszymi klientami (płatne szkolenia)
Jeśli nie jesteś użytkownikiem LEX, serdecznie zapraszamy do płatnego udziału w szkoleniu. Wystarczy, że zapiszesz się na tej stronie, a następnie zapłacisz za szkolenie metodą Dotpay (kliknij w czerwoną ramkę na górze tej strony). Zapraszamy!
Magdalena Karasek
Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)
Zapytaj o ofertęSkontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie
Wyślij zapytanieMasz pytania? Zadzwoń lub napisz!
Ogólna infolinia: 801 04 45 45
Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com
Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl
Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com